Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nabízíme služby projekční a inženýrské činnosti. Projekty: vodohospodářských staveb: (úpravny vody, vodojemy, čistírny odpadních vod, vodovodní řady, kanalizační řady - gravitační i tlakové, bazény), administrativních staveb, sportovních…
Hostované služby Exchange od společnosti Gauzy reprezentují služby profesionální poštovní řešení na platformě Microsoft Exchange, dostupné 24 hodin denně a 7 dní v týdnu s garancí dostupnosti 99,99 %.
Využijte připravené řešení pro řízení zakázek. Spravujte a sdílejte všechny podstatné informace k zakázkám na jednom místě, sledujte klíčové termíny, standardizujte a automatizujte pracovní postupy, zlepšete komunikaci v týmu i se zákazníkem.
Řešení Vaší internetové prezentace nebo portálu od analýzy trhu, konkurence a použitelných technologií, přes grafický a technický návrh, samotnou realizaci a následný servis. Vytváříme jak jednoduché tak složitě strukturované weby s řadou internetový…
Interiérové a exteriérové značení objektů, hal a kanceláří ze sériově dodávaných segmntů nebo řešení na míru.
Spolu s našimi prověřenými dodavateli zajišťujeme výrobu reklamních nosičů, od tisku letáků, plakátů a billboardů, přes reklamní poutače na míru, stojany, polepy a reklamní stánky. Hledáme pro Vás nejvhodnější řešení a nejvýhodnější ceny.
Nabízíme služby projekční a inženýrské činnosti. Projekty: vodohospodářských staveb: (úpravny vody, vodojemy, čistírny odpadních vod, vodovodní řady, kanalizační řady - gravitační i tlakové, bazény), administrativních staveb, sportovních…
Služby našeho datového centra vám umožní uspořit investice do budování vlastního produkčního, testovacího nebo záložního řešení díky pronájmu potřebné hostované služby.
Pomůžeme vám se správnou volbou. Klademe důraz na výběr vhodného řešení, kvalitu a servisní podmínky a technickou podporu. Naši specialisti jsou připraveni kdykoliv konzultovat vámi zvažované řešení dodávky hardware a software.
Představuje nejvyšší formu možné servisní podpory s pevně definovanou dobou řešení problému (SLA). Podpora je poskytována až do úrovně 24 hodin 7 dní v týdnu s dobou řešení v hodinách, přesné časové vymezení je vždy postaveno na míru dle konkrétních …