Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Tento modul je srdcem celého elektronického obchodu a poskytuje uživateli ergonomický dojem nákupu v obchodě, kde je o zákazníky postaráno.
Rozvaděče řady RUD nabízejí nejvyšší možnou úroveň přístupu k uložené technice a to předními dveřmi, díky odnímatelným uzamykatelným bočnicím z boku, a také zezadu.
Modul registrace klienta, který se používá nejen pro webové stránky typu eShop má tyto základní vlastnosti: chráněn proti robotům technologií Captcha, dělen na 2 základní typy účtu.
Tato aplikace je nedílnou součástí online nakupování v eShopu. Přehledné a snadné ovládání byla hlavní kritéria při tvorbě tohoto modulu.
Strukturovaný design se zaměřením na prezentaci nabízených služeb nebo produktů. Každý hlavní produkt či služba je znázorňován grafickými prvky, které dále provázejí uživatele.
Strukturovaný webdesign prezentace společnosti obsahující složitější podstránky a více specifických grafických motivů, případně realizaci ikon apod.
19" nástěnné rozvaděče řady RUN poskytují rozšířenou úroveň přístupu k uložené technice a předními dveřmi a díky vybavení odnímatelnými uzamykatelnými bočnicemi i z boku.
Nástěnné rozvaděče ROD se liší od řady RON možností jejich odklopení. Nabízejí rozšířenou úroveň přístupu k uložené technice nejen předními dveřmi, ale díky dělené konstrukci i zezadu.
Webdesign je velmi důležitým prvkem každé kvalitní webové stránky. Je třeba si uvědomit, že webdesign prodává Vaše služby a produkty na Internetu.
Rozvaděče řady RON nabízejí základní úroveň přístupu k uložené technice a to předními dveřmi (rozvaděč má nedělenou konstrukci).
Rozvaděče řady mSeven byly navrženy tak, aby poskytly nepřekonatelný poměr ceny a užitné hodnoty i těm zákazníkům, kterým prostorová omezení přístupových cest neumožňovala zakoupit rozvaděč iSEVEN (RI7) se svařovanou konstrukcí.
Uživatelsky velmi přívětivý modul, který vše dělá za Vás. Optimalizace obrázků a jejich náhledy jsou systémem řešeny po uploadu automaticky.
Některé webové stránky obsahující produktové katalogy se neobejdou bez katalogu výrobců - značek produktů. Jednotlivé produkty jsou poté párovány na výrobce, kde toto párování pak s výhodou slouží pro vyhledávání dle výrobců.