Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Rozdílnost komunikačního stylu manažera a podřízeného pracovníka přináší leckdy v životě situace, kdy je pro nás velmi obtížné pochopit druhou stranu.
Každý den prožíváme mnoho situací, které jsou velmi složité. Musíme někdy složitě vyjednávat s kličkujícím zákazníkem, nepřístupným prodavačem či nákupčím, neústupným šéfem nebo rozčileným partnerem.
Na manažery a vedoucí pracovníky jsou kladeny čím dál tím vyšší nároky. Většina z nich cítí potřebu změny v myšlení a přístupu pracovníků ve firmy. Pro tyto změny je velmi náročné získat podporu ostatních spolupracovníků. Z toho vyplývá snad nejnároč…
Firemní kulturu má každá firma. Jde o souhrn toho, jak se většina pracovníků firmy drží psaných,ale zejména nepsaných pravidel, která mají svůj původ v myšlení lidí. Firemní kultura ovlivňuje chování všech pracovníků.
Efektivita pracovního výkonu a zvládání úkolů v pracovním prostředí do značné míry závisí na psychické a fyzické pohodě každého člověka. Jednou z možností jak obnovit takto limitované síly jsou outdoorové fun akce, které svým zaměřením a formou umožň…
Jedinečný zážitek překonání vlastních limitů, důkaz vlivu rozhodnutí, vnitřního naladění, vůle a možnosti jednoduše zvládnout to, co se zdá na první pohled nemožné.Transformační metoda, která překonává hranice toho, co považujeme za možné.
Být úspěšný ve své práci a být šťastný v osobním životě, to je sen každého člověka. Pro lidi, kteří pracují v manažerských funkcích a na které je neustále vyvíjen pracovní tlak, je stále náročnější najít v sobě soulad a harmonii.
Znáte to? Člověk má někdy pocit, že mu dochází síly i chuť nadále o něco usilovat a snažit se. Už to zkoušel mnohokrát třeba ve firmě něco změnit, ale vždy marně, anebo jen s malými výsledky. Vždy to narazilo na nějakou překážku.
Weby, portály a eShopy jsou dnes již chápány jako standardní produkty, proto jsme je také zařadili do našeho portfolia.Naším cílem je zvětšit akceschopnost těchto produktů napojením na CRM systémy, které nám dává možnost sledovat a vyhodnocovat aktiv…
Reklamace zákazníka - ať už oprávněná či neoprávněná, je často vyhraněnou situací, kdy zákazník jedná pod vlivem svých emocí.
Seminář je určen pro manažery, obchodníky a obchodní zástupce, kteří prezentují výrobky a služby na veletrzích, výstavách a v obchodních centrech.