Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Je používán k podpoře a zefektivnění těchto procesů; informace o zákaznících a jednání se zákazníky mohou být zadávány, ukládány a zpřístupněny pracovníkům napříč různými odděleními společnosti.
Řešení poruchové služby je provozováno v prostředí Intranetu. Formuláře pro zadávání a prohlížení údajů o poruchách i přehledy a vyhodnocení poruch jsou přístupné v prostředí běžného prohlížeče webových stránek.
Rekuperace, neboli proces zpětného získávání tepla. Při něm se přiváděný vzduch do budovy předehřívá teplým odpadním vzduchem. Teplý vzduch není tedy bez užitku odváděn otevřenými okny ven, ale v rekuperačních větracích jednotkách odevzdá většinu sv…
Řešení Building je spásou pro všechny společnosti podnikající v oblasti stavebních projektů a nabízí jim pomocnou ruku v řízení jednotlivých procesů při realizaci zakázek pro jednotlivé zákazníky.
Díky rozsáhlému datovému centru a silnému technickému zázemí máte možnost využívat našich služeb v oblasti zřízení a správy emailových služeb.
Cílem CRM Leonardo Small Business je vytvoření levného a rychle implementovatelného informačního systému, který přesně pokrývá specifické potřeby a požadavky malých a středních firem v oblasti obchodu, marketingu a řízení vztahu se zákazníky.
Vzdělávání zahrnuje například metrologii, systémy ochrany životního prostředí, bezpečnostní management, zkušebnictví, řízení lidských zdrojů, obchodní dovednosti příprava a udržování způsobilosti technických profesí.
CRM Leonardo Call Centrum je profesionální nástroj pro obsluhu a řízení vztahu se zákazníky, ať už jako doprovodný systém komunikující s existujícími CRM systémy zákazníka, nebo samostatný informační systém, který pokrývá veškeré funkce Call Centra.
Microsoft Dynamics CRM 2011 (tzv. Customer relationship management) je komplexní řešení pro budování a řízení vztahů se zákazníky.
Poradenství zahrnuje například analýzu stavu řízení, zavádění systémů managementu jakosti, zavádění metod zvyšujících účinnost systému managementu jakosti směrem k tqm, zavádění systémů ochrany životního prostředí, zavádění systémů managementu bezpeč…
Pracoviště obsluhy řízení a kontroly technologických procesů ve strojních, potravinářských, těžkých a lehkých hutních provozech.