Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Systém BIS® nabízí řešení umožňující výdej produktů z nápojových či občerstvovacích automatů pomocí bezkontaktních identifikačních karet.
Podle požadavku zákazníka je možno dodat komponenty k požární vodě (skříň nástěnného hydrantu, požární proudnice, požární ventil, tlaková spojka, víčko, klíč atd.). Na základě poptávky zpracujeme individuální nabídku.
Jakékoliv dokumenty (.DOC, .XLS, .PDF, .ODT, .ODS a další), které jsou součástí komunikace s partnery, lze v programu pohodlně přiložit ke konkrétnímu záznamu a následně kdykoliv dokument otevřít a dále s ním pracovat.
Podívej se současně na Facebook, Twitter a Flickr S Friend Stream můžeš u svých přátel sledovat nové updaty na Facebooku, Tweety a fotky na Flickru. Aktualizace probíhá automaticky. A když budeš chtít, můžeš změnit všechny statusy na svých profilech …
Slouží k identifikaci předmětů, např. identifikace pecních vozíků, palet apod. Cílem nabízeného řešení je dosáhnout vysoké úrovně automatizace výrobních procesů a tím zvýšit efektivitu, snížit provozní náklady a minimalizovat množství chyb způsobenýc…
Denně řešíte mnoho různých úkolů. Jsou různě rozsáhlé a různé složité. Některé zadáváte, jiné sami řešíte. Některé vyžadují váš dohled, jiné proběhnou správně bez vašeho zásahu. Úkolem může být cokoliv. Vytvořit novou marketingovou kampaň, napsat nab…
Zdvihadla a pojízdná zdvihadla o nosnosti nad 5000 kg, jeřáby o nosnosti nad 5000 kg, regálové zakladače se svisle pohyblivými stanovišti obsluhy.
Výklad předpisů, výcvik auditorů pro provádění interních prověrek jakosti před certifikačním auditem, vyškolení správce dokumentace.
Problematika kompenzace jalového výkonu a její souvislost s elektromagnetickou kompatibilitou (EMC) napájecích sítí, byla ještě donedávna na okraji zájmů jak projektantů tak provozovatelů sítí.
Databáze zákazníků firmy, kontaktů, přehled služeb, možnost zařazení firmy do určité skupiny. Možnost spojení s fakturačním systémem a pak automaticky vystavovat faktury na paušální nebo opakující se služby.
Obchodní případ spojuje veškerou související komunikaci (emaily, záznamy o schůzkách, úkoly a telefonáty), napomůže odhadnout tržby, zaznamenává informace o termínech, slevách a smluvních podmínkách, ale také o aktivitě konkurence.