Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Pro zjednodušené řízení přístupových práv jsou v systému přednastaveny uživatelské role (např. administrátor, správce kampaní, fakturant). Zařazením uživatele do takové role jednoduše definujeme jeho právo přístupu k odpovídajícím modulům a tabulkám.…
Řeší od začátku do konce celý proces záručního respektive pozáručního servisního řízení, od příjmu, popisu závady, způsobu doručení do servisu, požadavků zákazníka na řešení, kompletnost zařízení a záznam dalších informací obvyklých při příjmu věci d…
Rekonstrukce i zřízení nových prostor pro různé obory zdravotnictví - oddělení nemocnic, stomatologická pracoviště, apod. včetně specifických druhů stavebních konstrukcí, profesí a vybavení zdravotnickou technologií.
Představuje aktivní tvorbu, sledování a udržování vztahů se zákazníky. Zahrnuje různé kroky od identifikace příležitostí, přes navázání vztahu, jeho rozvoj až po jeho případné ukončení.
TC Printer je výborné zařízení pro potřebu jednoduchého značení, které nepotřebuje změnu textu a nejpoužívanější pro náhradu jednoduchých razítek. TC Printer pracuje na bázi pneumatického pohybu a při každém cyklu si nanáší inkoust na pryžový razník.
ITIL® Specialist: Drive Stakeholder Value pokrývá všechny typy zapojení a interakce mezi poskytovatelem služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery. Zaměřuje se na přeměnu poptávky na hodnotu prostřednictvím služeb s podporou IT. …
Libovolná sestava z více tabulek může být snadno vytvořena pomocí nástroje uživatelská tvorba pohledů. Například pohledem na prodeje vzniklé z konkrétní marketingové kampaně snadno vyhodnotíte účinnost kampaně.
Centrální panel programu CRM zobrazuje bleskově a přehledně základní údaje o společnosti jako jsou přehledy došlých objednávek, obchodních případů, vystavených faktur atd.
Program je vybaven nástrojem pro snadný způsob plánování, přípravy a spravování cílené emailové, telefonické nebo mailingové marketingové kampaně. Stačí pouze zvolit vhodnou šablonu pro email nebo dopis, vytvořit seznam příjemců a ze systému odeslat …
Jakékoliv dokumenty (.DOC, .XLS, .PDF, .ODT, .ODS a další), které jsou součástí komunikace s partnery, lze v programu pohodlně přiložit ke konkrétnímu záznamu a následně kdykoliv dokument otevřít a dále s ním pracovat.
Sledování celé obchodní procedury od prvotní poptávky, přes výměnu variant nabídek až po finální fakturování zajištěné objednávky. Nabízí se propojení s modulem Katalog, přiložení související dokumentace, automatické připojení emailové, telefonické a…
Zkopírovat existující ceník, upravit, uložit a zadat jeho platnost. Tento proces jsme maximálně zjednodušili. Ceníky lze tvořit jak pro skupiny odběratelů, nebo se sezónní platností. K produktům lze dohledat vhodné dodavatele dle poměru termín dodání…
Systém je díky svým vlastnostem určen především pro střední a větší společnosti s vyššími nároky. Je schopen plně postihnout specifické potřeby společnosti a vytvořit tak naprosto individuální řešení s novými činnostmi, agendami a funkcionalitami.
Poskytuje základní funkce pro plánování jednání, schůzek a úkolů, tak jak je to obvyklé u podobných systémů pro organizaci času. Záznamy lze snadno provázat s obchodními kontakty, sdružovat je v rámci dlouhodobých obchodních případů, případně delegov…