Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Kontakty, plánování a evidence jednání, distribuce výsledků jednání, řízení smluv ... Možno napojit na účetnictví.
Práce s informacemi je nedílnou součástí činnosti každého podniku. Informace rozhodují o úspěchu či neúspěchu podnikání. Vhodně zvolený a správně nasazený informační systém je pro Vaši firmu důležitější než vozový park nebo reprezentativní prostory. …
Pomocí technologie Business Intelligence Vám vytvoříme podklady pro manažerská rozhodnutí na základě analýzy dat. S pomocí této technologie a naším řešením získáváte konkurenční výhodu na trhu tím, že lépe pochopíte svého zákazníka, získáte lepší pře…
Provádím oceňování věcných břemen a jejich právních závad váznoucích na majetku.
Vztahy nám pomáhají komunikovat. Schopnost vyvíjet vztah s někým daleko přesahuje slova, která při rozhovoru používáme.
Vytvoření dobrých vztahů uvnitř týmu pracovníků a stanovení komunikačních pravidel mezi jednotlivými členy týmu je jednou z velmi důležitých součástí práce vedoucího pracovníka a manažera.
Na tomto workshopu společně prozkoumáme nové možnosti řízení týmu a firem nejen vůči nové generaci – ale obecně vůči nutnosti posunu k vyšší inovativnosti, autonomii a zodpovědnosti lidí.
Naše firma klade velký důraz na profesní etiku a na budování dlouhodobých vztahů s klienty, založených na vzájemné důvěře. Naše advokátní služby poskytujeme i firmám.
Trénink klíčových dovedností - nezbytný pro každého, kdo jakkoli spolupracuje na dálku Jste závislí na výkonu svých kolegů či externích dodavatelů? Naučte se efektivně vést lidi Často spolupracujete na dálku? Jste v roli vedoucích virtuálních t…
Seminář, který vám odhalí skryté vnitřní síly emocí a myšlení, které brzdí všechny vaše změny Ovlivňují nás více techniky a nástroje moderní doby, nebo miliony let budované podprahové signály? Chcete úspěšně řídit smysluplné změny ve vašich pr…
Microsoft Dynamics CRM je komplexní řešení pro řízení zákaznických vztahů a obchodních případů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes prodej až po následno…