Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Portfolio CRM nástrojů, osvědčená metodika a profesionalita našich odborníků, umožňuje každé firmě vybrat si správný nástroj a řešení pro řízení vztahů se zákazníky.
Microsoft Dynamic CRM je osvědčený systém pro řízení vztahů se zákazníky. CRM = Customer Relationship Management. Hlavní výhodou Microsoft Dynamics CRM je jeho těsné propojení s Microsoft Exchange Serverem a s aplikací Microsoft Outlook.
Připravíme pro Vás navržení firemního reportingu s Business Inteligence (BI) prvky využívajícího dat z existujících systémů na podporu projektového řízení, řízení vztahů se zákazníky, efektivního řízení společnosti, reporting ICT služeb IT Governance…
Je plně integrovaný systém na řízení vztahů se zákazníky. Umožňuje lehko vytvářet a udržovat jasný přehled o zákaznících.
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) přinášejí možnost kvalitní správy mnoha dat a informací o klientech.
Denně řešíte mnoho různých úkolů. Jsou různě rozsáhlé a různé složité. Některé zadáváte, jiné sami řešíte. Některé vyžadují váš dohled, jiné proběhnou správně bez vašeho zásahu. Úkolem může být cokoliv. Vytvořit novou marketingovou kampaň, napsat nab…
Komplexní bezpečnostní analýza obchodních případů, bezpečnostní prověrky smluvních stran.
Implementace soudobých sociálně-psychologických poznatků do spolupráce a kooperace mezi přímou a nepřímou oblastí (např. mezi výrobou a údržbou). Slušnost, respekt, výkonnost, rychlé a dlouhodobé řešení – to jsou klíčová slova odpovídající tomuto pro…
Zákazník je nositelem finančních prostředků snad do všech typů společností. Většinou se o styky a vztahy stará obchodní útvar organizace, který zajišťuje přísun nových obchodních příležitostí, jejich správu a maximální vytěžování.
Informování všech zaměstnanců prostřednictvím veřejných novinek na vstupním portálu v systému. Publikace pracovního řádu, interních nařízení, popisu organizační struktury a dalších dokumentů. Sdílený telefonní seznam a podpora pro rezervaci zasedacíc…
Office management je soubor služeb zajišťujících každodenní plynulý chod organizace. Pomáhá zlepšit pracovní prostředí a zvyšuje efektivitu práce. Mezi tyto služby mimo jiné patří recepce, řízení a koordinace administrativních procesů, rezervace zase…
Pro zjednodušené řízení přístupových práv jsou v systému přednastaveny uživatelské role (např. administrátor, správce kampaní, fakturant). Zařazením uživatele do takové role jednoduše definujeme jeho právo přístupu k odpovídajícím modulům a tabulkám.…
Řeší od začátku do konce celý proces záručního respektive pozáručního servisního řízení, od příjmu, popisu závady, způsobu doručení do servisu, požadavků zákazníka na řešení, kompletnost zařízení a záznam dalších informací obvyklých při příjmu věci d…
Unicorn Universe je moderní informační systém, prostřednictvím kterého můžete efektivně řídit váš svaz. Nabízí řešení pro řízení a správu svazu, svazových orgánů a komisí, komunikaci s partnery i sponzory a přehlednou evidenci dokumentů.
Řízení úkolů různé složitosti a doby trvání. Rychlý přehled o zadaných i řešených úkolech a jejich stavu, možnost sledovat úkoly podřízených. Komunikace o úkolech. Provázání úkolu s informací, které se týká. Kontrola plnění úkolů nadřízenými.