Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Je používán k podpoře a zefektivnění těchto procesů; informace o zákaznících a jednání se zákazníky mohou být zadávány, ukládány a zpřístupněny pracovníkům napříč různými odděleními společnosti.
Součástí našich dodávek mohou být i dodávky chladu založené na inovativních technických řešeních a komplexní provoz zařízení.
Nabízíme sledovaní IPTV – televizní vysílání přímo do Vašeho televizoru (pomocí SET TOP BOXU nebo aplikace pro SmartTV), počítače, telefonu nebo tabletu (na zařízeních s operačním systémem Android, Windows Phone a iOS). Kvalita vysílání v HD a FULL…
Microsoft Dynamics CRM 2011 (tzv. Customer relationship management) je komplexní řešení pro budování a řízení vztahů se zákazníky.
Řešení Building je spásou pro všechny společnosti podnikající v oblasti stavebních projektů a nabízí jim pomocnou ruku v řízení jednotlivých procesů při realizaci zakázek pro jednotlivé zákazníky.
Pro naše zákazníky jsme vytvořili celkem asi 17 přednášek o managementu a řízení firmy a následně se úspěšně školilo několik cyklů přednášek. Prezentace byly zaměřeny na základní manažerské dovednosti při vedení SME firmy. Jazyková školení z odborné …
CRM Leonardo Call Centrum je profesionální nástroj pro obsluhu a řízení vztahu se zákazníky, ať už jako doprovodný systém komunikující s existujícími CRM systémy zákazníka, nebo samostatný informační systém, který pokrývá veškeré funkce Call Centra.
Cílem CRM Leonardo Small Business je vytvoření levného a rychle implementovatelného informačního systému, který přesně pokrývá specifické potřeby a požadavky malých a středních firem v oblasti obchodu, marketingu a řízení vztahu se zákazníky.