Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Car MP3 přehrávač s FM vysílačem. Vychutnejte si při jízdě autem vaši oblíbenou hudbu ve vysoké kvalitě z libovolného zdroje: Soubory můžete přehrávat buď z SD/SDHC karet, Flash disků přes USB Host rozhraní nebo připojit k přehrávači další audio zaří…
Vytvoříme Vám poutavý animovaný banner, který přitáhne nové zákazníky. Umožníme Vám zobrazovat banner buď na všech stránkách webové prezentace nebo pouze na některých.
Široká škála modelů a provedení reklamních stojanů dává možnost vybrat si stojan v souladě se způsobem použití. Dodáváme stojany do interiéru, exteriéru, ultralehké i pro náročné zákazníky.
ITIL® Specialist: Drive Stakeholder Value pokrývá všechny typy zapojení a interakce mezi poskytovatelem služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery. Zaměřuje se na přeměnu poptávky na hodnotu prostřednictvím služeb s podporou IT. …
Mottem společnosti Uchida je nabízet kvalitní výrobky, které zákazníky uspokojí a získají jejich důvěru. S tímto heslem na mysli Uchida dosáhla certifikátů ISO 9001 a 14001. Vynikající systém řízení kvality ve společnosti tak byl uznán mezinárodně.
Připravíme pro Vás navržení firemního reportingu s Business Inteligence (BI) prvky využívajícího dat z existujících systémů na podporu projektového řízení, řízení vztahů se zákazníky, efektivního řízení společnosti, reporting ICT služeb IT Governance…
Je systém pro řízení vztahů se zákazníky určený pro středně velké firmy a podpruje procesy v oblasti marketingu, obchodu, prodeje a následných služeb zákazníkům v mnoha odvětvích.
Je plně integrovaný systém na řízení vztahů se zákazníky. Umožňuje lehko vytvářet a udržovat jasný přehled o zákaznících.
Firma zajišťuje komplexní služby pro zákazníky, a to od zaměření, přes zpracování projektové dokumentace, inženýrskou činnost, vypracování položkových rozpočtů až po vlastní realizaci stavby včetně zařízení interiérů a záručního i pozáručního servisu…
CRM je vyspělý obchodní systém pro firmy střední velikosti, který slouží nejen k řízení vztahů se zákazníky, ale také k řízení obchodní činnosti firmy.