Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Většina starých průmyslových podlah vykazuje lokální poškození povrchu jako jsou praskliny a výtluky. Ve většině případů je možno tyto povrchy opravovat pomocí levného strojního špachtlování, broušení a dvojnásobným nátěrem.
Opravy zaolejovaných betonů patří mezi nejstarší používané technologie ve firmě. Nejčastěji je prováděna brokováním, frézováním nebo broušením s následnou penetrací povrchu pomocí PMMA tak, aby bylo uzlinám zbytkových olejů předběhnuto.
Nejčastěji používané podlahy vech novostaveb jsou strojně hlazené betony. V celé ploše se dělá jedna úroveň, detaily je nutné upravovat řezáním, frézováním, broušením a kombinací těchto metod.
Často se stává, že při betonování podlah dojde ke zhotovení vln či jiných nerovností. Pro odstranění těchto vln, hrbolů se používá frézování a broušení popřípadě kombinace těchto metod.
V mnoha výrobních a skladovacích halách je položena asfaltobetonem, který je vymačkán, nerovný, popraskán s mnoha výtluky. Jako alternativa vybourání, odvozu, dovozu nového betonu a čekání na vytvrdnutí nabízíme metodu frézování, nebo broušení povrch…
Zvyšování drsnosti obrusných vrstev se provádí frézováním zdrsňovacího profilu do vozovky do hloubky 3-4mm pod úhlem 45° na směr jízdy vozidel nebo tryskáním ocelovými kuličkami.
Poměrně často se stává, že po položení leštěného mramoru dochází za mokra ke mnoha pádům chodců s mnoha nepříjemnými zraněními. Firma Blatrysk, s.r.o. nabízí zdrsnění těchto povrchů metodou bezprašného brokování.
V mnoha výrobních a skladovacích halách je položen asfaltobeton, který je vymačkán, nerovný a popraskán s mnoha výtluky. Blatrysk, s.r.o. nabízí metodu brokování nebo broušení s následným strojním špachtlováním a dvojnásobným nátěrem.
V mnoha výrobních a skladovacích halách jsou instalovány podlahy, u kterých došlo vlivem provozu k vysokému stupni vyhlazení. Firma Blatrysk, s.r.o. nabízí zdrsnění těchto povrchů metodou bezprašného brokování a to i bez vyloučení provozu.
Nabízíme lokální opravy podlah bez přerušení provozu s tím, e se vyčlení lokální opravovaná plocha od 1 do 100 m2 a tato se opraví v průběhu jedné max. osmi pracovních hodin. Po této době jsou opravovaná místa plného zatížení.
Zaměřujeme se na opravy půmyslových podlah a vozovek bez přerušení provozu nebo jen s minimálním omezením. Pro opravy použivá nejlevnější materiály na bázi asfaltu, cementu, rychloschnoucích cementů a polymethylmetakrylát.
Nabízíme zhotovení barevných povrchů asfaltových vozovek metodou broušení a strojního špachtlování pomocí barevných plastů. Rychlost zasychání plastů je od 5 do 15 minut. Barevnost plastů je možná ve všech odstínech systému RAL.
Nabízíme opravy podlah i pomocí vysoce výkonných řezacích strojů. Běžná hloubka řezu až 17 cm. Při řezání technologických kanálů celou tlouku betonu prořežeme na kvádry, které jsou pomocí hmoždinek a visacích ok demontovány bez nutnosti bourání bet…
Odstranění vody z povrchu komunikací se provádí frézováním odvodňovacího bezhlučného profilu do povrchu komunikací do hloubky 4-5 mm pod definovaným úhlem a kadencí. Tento profil má vysokou odolnost proti obrusu.
Nabízíme odstranění lokálních nerovností jako například hrbů z vozovek bez přerušení provozu metodami frézováním a broušením.