Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Účastníci se seznámí základními okruhy právní problematiky týkající se poskytovatelů sociálních služeb. Větší prostor bude věnován Zákoníku práce.
Účastníci budou umět vytvořit organizační strukturu poskytovatele sociální služby a podmínky pro profesní rozvoj zaměstnanců.
Motivování pracovníků je každodenní a neustálou činností manažera. V průběhu tohoto kurzu se zaměříme na motivační teorie pracovníků a jejich aplikace do každodenní praxe v období krize, posoudíme jejich vhodnost či nevhodnost v různých pracovních si…
Analýza stávajících nákupních činností, nakupované komodity, komoditní matice, benchmarking, proces „logistika“ – charakteristika, poslání, prostředky, návaznosti ve firemním systému, plánování výrobních zdrojů a potřeb materiálů, zvyšování produkti…
Marketingový plán je strategický „dokument“ v povědomí „Značky“ na trhu, v němž jsou zakotveny strategické plány, principy či propagace značky, jakožto nosný nástroj viditelnosti v konkurenčním prostředí. Systém chování s firemní „Značkou“ – logem pr…
Rámy dřevěné či kovové nejčastěji nachází použití pro doladění interiérů firem, restaurací, učeben, obchodů, atd. Barevné moření dřeva umožňuje přesně přizpůsobit barevnost rámu k interiéru, proto se stále častěji setkáváme s touto formou reklamní up…
V průběhu jednodenního školení se soustředíme na vymezení pojmu a možných forem interní komunikace a rovněž důsledků nefunkční interní komunikace. Definujeme a doporučíme jaké principy je vhodné zavést, aby komunikace uvnitř firmy byla kvalitní a úče…
Účelem tohoto školení je naučit organizace, jak efektivněji a smysluplněji provádět měření spokojenosti zákazníků a jak získané informace využívat pro zvyšování výkonnosti organizace.
Školení poskytuje organizacím návod, jak vytvořit prostředí, které zaujme zákazníka již při prvním vstupu do firmy a které bude podporovat odstraňování jakéhokoliv plýtvání a lepší organizaci a vizualizaci procesů na pracovišti.
Dřevěné flakony z naší dílny jsou opravdu universálním a luxusním pouzdrem pro různé tipy olejíčků, parfémů atd. Jsme schopni velikosti přizpůsobit, dle velikosti skleniček. Vše dle dohody.
Školení je určeno pro představitele vedení/představitele managementu jakosti malých a středních firem, kteří zavádějí nebo již mají zaveden systém managementu jakosti podle normy ISO 9001:2008.
Kurz je zaměřen na organizace, které zavádí nebo mají zavedený systém managementu jakosti podle normy ISO 9001, klade si za cíl poskytnout mistrům základní informace o významu normy ISO 9001.
Účelem tohoto kurzu je zajistit způsobilost organizace ve smyslu požadavků mezinárodních norem ISO 9001:2008 a ISO 19011:2002 k provádění interních auditů systémů managementu jakosti.