Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Jednou z nejdůležitějších dovedností manažera či vedoucího pracovního týmu je umění motivovat svůj tým k plnění úkolů.
Samo uspořádání, v němž lidé spolupracují, ještě není totéž co dobře fungující tým. Mnoho nedorozumění a konfliktů v pracovním prostředí vzniká díky špatné komunikaci.
Mnoho konfliktů mezi spolupracovníky , mezi firmou a dodavateli, nebo mezi pracovními týmy vzniká díky špatné komunikaci. Získání, využívání a rozvíjení dovedností v oblasti řešení konfliktů tvoří základ pro úspěšné zvládnutí běžných i nestandardních…
Firemní kulturu má každá firma. Jde o souhrn toho, jak se většina pracovníků firmy drží psaných,ale zejména nepsaných pravidel, která mají svůj původ v myšlení lidí. Firemní kultura ovlivňuje chování všech pracovníků.
Efektivita pracovního výkonu a zvládání úkolů v pracovním prostředí do značné míry závisí na psychické a fyzické pohodě každého člověka. Jednou z možností jak obnovit takto limitované síly jsou outdoorové fun akce, které svým zaměřením a formou umožň…
Jedinečný zážitek překonání vlastních limitů, důkaz vlivu rozhodnutí, vnitřního naladění, vůle a možnosti jednoduše zvládnout to, co se zdá na první pohled nemožné.Transformační metoda, která překonává hranice toho, co považujeme za možné.
ERMI HOTEL*** – místo, kam se budete rádi vracet! - rodinný hotel leží v krásném přírodním prostředí Brdské vrchoviny pouze 50 km od Prahy - 2 konferenční místnosti s denním světlem a možností zatemnění, bezbariérovým přístupem, s celkovou kapa…
Výcvik obchodních zástupců v terénu. Individuální vzdělávání a koučink pracovníků ve firmě.
V současné době se velká část procesů, které dříve vykonávali obchodní zástupci, přesouvá do vnitřního zázemí firmy.
Reklamace zákazníka - ať už oprávněná či neoprávněná, je často vyhraněnou situací, kdy zákazník jedná pod vlivem svých emocí.
Získávání nových zákazníků je stále těžší. Proto zcela logicky začínají firmy klást vysoký důraz na maximální spokojenost stávajících zákazníků a péči o ně. Spokojený zákazník v obchodě a službách je nejlepší reklamou.
Telefon se stal v našem osobním i profesním životě komunikačním prostředkem číslo jedna. Telefonicky často získáváme první kontakt se zákazníkem. Je tedy velmi důležité, zda zapůsobíme na zákazníka pozitivně.