Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
PRINCE2® Practitioner navazuje na znalosti, které jste získali v kurzu PRINCE2® Foundation a rozšiřuje je do praktické aplikace 7 Principů a Procesů metodiky. Kurz je vhodný pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit a převzít kontrolu nad projekty …
Na trhu nebude úspěšnější ten, kdo bude mít nejmodernější IT systémy, ale ten, kdo dokáže propojit veškeré komponenty, procesy a činnosti tak, aby splňovali potřeby byznysu. Jak získat to nejlepší z ITIL, Scrum, SAFe, DevOps a jiných metodik? IT4IT n…
Zábavně soutěžní produkce, jízda na snowboardu. Klonění a klopení plně prověří Vaši koordinaci pohybu. Manuální ovládání, 10 stupňů obtížnosti.
Atraktivní manažerský průřez celosvětově nejrozšířenější sadou osvědčených postupů pro řízení IT. Společnosti po celém světě profitují ze zavedení best practice ITIL, přidejte se! Výuka vedená ITSM Auditory, kteří mají unikátní zkušenosti s implement…
PRINCE2® Foundation kurz je vhodný pro všechny členy týmu, kteří se chtějí přímo i nepřímo podílet na úspěšné realizaci projektu. Kurz narozdíl od jiných metodik nevyžaduje vstupní kvalifikační předpoklady. Je zkrátka otevřen široké skupině zájemc…
ITIL 4 přináší agilní prvky s podporou DevOps. Klíčem celého frameworku je nyní Service Value System. Pro praktické osvojení si těchto dovedností přinášíme licencovaný interaktivní workshop. Scénář je založený na IT rolích v prostředí vývoje software…
Tento třídenní kurz vás vtáhne do strategie IT Service Managementu. Osvojíte si techniky potřebné pro strategické řízení IT, dle metodiky ITIL. Naučíte se jak správně využít konceptů, procesů, politik a metod spojených s procesem "Service Strate…
ITIL® Intermediate Service Design (SD) je jedním z pěti modulů ITIL® Service Lifecycle. Obsah kurzu pokrývá koncepty, procesy a principy v životní cyklu návrhu IT služeb (Service Design). Zaměřuje se na návrh funkčního IT, včetně architektury, proces…
V kurzech ITIL® Intermediate Service Operation si osvojíte principy, procesy a techniky, které pomáhají s komplexní správou a řízením provozu IT. Naučíte se efektivně řídit výkon svých produktů a služeb. Tento ucelený pohled je v mnohém efektivnější …
ITIL® Service Transition Tento modul se zaměřuje na procesní a praktické prvky a techniky řízení potřebné pro vytváření, testování a implementaci produktů a služeb. Ukazuje také, jak se může přechod služby vztahovat na další fáze životního cyklu IT …
Jde o klíčovou fázi v rámci ITIL Lifecycle Stream pro IT služby. ITIL CSI (Continual Service Improvement) je klíčová aktivita, která pomáhá udržovat "up to date" vaše IT a přizpůsobovat se neustále měnícím se potřebám uživatelů. Principy ne…
Začněte hned teď využívat Kanban system. Nezáleží na tom, zda jste agilní tým fungující na principech SCRUM, nebo procesně / produktově řízená organizace. Kanban pomůže každému týmu vizualizovat i ty nejsložitější projekty a lépe je tak uspořádat. P…
Je jedno, jestli s KANBAN začínáte, nebo již pracujete. S námi se v kurzu KSD od Kanban University ponoříte do tajemství klíčových principů KANBAN. Osvojíte si nové techniky, pro kolaboraci, správu projektu v celém životním cyklu i vizuálního manažer…
Kanban Workshop je cesta, jak se naučit základní i pokročilé techniky založené na metodice "Kanban System". Díky Workshopu se dostanete znalostně mnohem víš. Poradíte si s Kanban implementací a řízením projektů pomoci Boardu a Karet. https…
Management of Portfolio se skládá z programů, projektů a dalších aktivit, které plánujete. Aktivity Management of Portfolio nemusí být na sobě závislé, ale jsou řízený jako jeden celek proto, abychom splnili strategické cíle. https://www.tx.cz/mop/m…