Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Jednotka Úprava vody a odpadních vod je distributorem surovin a specialit, používaných v čističkách odpadních vod, v bazénech, v úpravnách vod, vodovodních systémech, v kanalizačních systémech a v energetice.
Fungování fotovoltaické elektrárny můžete sledovat z pohodlí vašeho domova, případně odkudkoli, kde se připojíte k internetu.
Kurz je určen všem uchazečům, kteří se hlásí na Akademii výtvarných umění, fakulty architektury, pedagogické fakulty a další umělecké fakulty, které vyžadují talentovou zkoušku jako podmínku pro přijetí.
Vyrobenou elektřinu můžete prodat do distribuční sítě nebo ji spotřebovat sami, a distributor vám za vaši spotřebu ještě zaplatí ve formě tzv. "zeleného bonusu".
Nabízíme široké spektrum standardních a speciálních chemikálií pro ocelárny, válcovny, kovárny, galvanizační provozy, ale i pro automobilový průmysl.
Nabízíme novou generaci produktů v souladu se současnými trendy a standardy používanými předními evropskými výrobci krmiv a premixů pro zvířata.
Tento systém vyrobí dostatek elektřiny (220 V) pro běžnou spotřebu na chatách, chalupách nebo třeba v zahradním domku, pokud nemáte možnost připojit se ze sítě.
Zahrnují: komunikaci s cílovou skupinou zákazníků (využití interních/externích databází), odchozí telefonní hovory, e-maily, faxy, dopisy, SMS. Naše služby můžete využít např. při verifikaci a doplnění databází, při prodejních hovorech/přímý prodej, …
Jazyková zkouška Dele patří k nejznámějším zkouškám ze španělštiny. Kurz společnosti připravuje na absolvování zkoušky Dele Inicial.
Podpora poskytovatelům úvěrových produktů zahrnuje: komunikaci s klienty poskytovatele (využití interních/externích databází), doporučení forem komunikace podle typu úvěrového produktu, nákupní a post-nákupní komunikaci se zákazníky.
Školení pracovníků – komunikační a prodejní dovednosti pojímá: základní telemarketingové dovednosti, komunikační standardy, prodejní technika Aida. Realizace těchto služeb může spočívat ve školení front-office zaměstnanců Vaší společnosti a kaučingu …
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).
Tato rychlá, kompaktní a univerzální stolní digitální kopírka nabízí navíc výhodu automatického oboustranného tisku. Vzhledem k snadnému použití a energeticky úspornému provozu se ideálně hodí pro malé kanceláře s vysokými nároky.
Při stavbě call centra na klíč pro Vás zrealizujeme: návrh organizace projektu, vybudování datové a silové sítě, stavební úpravy prostor, instalaci nábytku spolu s instalací sítí, vybudování call centra a vedení projektu, nastavení procesů, stanovení…
Nabízíme outsourcing veškerých administrativních činností spojených s podnikáním. V rámci administrativního servisu můžeme kompletně/částečně (dle zadání projektu) převzít administrativní správu Vaší společnosti, čímž získáte výraznou časovou a finan…