Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Everwood - věčné dřevo je název pro nový materiál na bázi plastu, který se používá na plastové stavební a konstrukční profily. Everwood byl vyvinut v Anglii, zemi deštivého a drsného počasí. Systém Everwood se dá použít zvláště tam, kde přírodní dřev…
Ovládané řetízkem, ovládané řetízkem v imitaci dřeva, ovládané provázkem.
Poskytujeme výzkumné a analytické služby v oblasti obchodu a marketingu.
V rámci logistických služeb Vám navrhneme a zrealizujme efektivní logistické řešení, které Vám pomůže uspořit náklady, a to vše při zachování či zvýšení stávající kvality. Nechte se překvapit, jak může logistický proces fungovat jednoduše a spolehliv…
Recyklovaný plast je odolný proti povětrnostním vlivům, vlhkosti, hnilobě, plísním, houbám, cizopasníkům a běžným chemikáliím. Je lehký, snese velké zatížení, nenavlhá - v zimě nepřemrzne ani nepopraská.
Nabízíme outsourcing veškerých administrativních činností spojených s podnikáním. V rámci administrativního servisu můžeme kompletně/částečně (dle zadání projektu) převzít administrativní správu Vaší společnosti, čímž získáte výraznou časovou a finan…
Při stavbě call centra na klíč pro Vás zrealizujeme: návrh organizace projektu, vybudování datové a silové sítě, stavební úpravy prostor, instalaci nábytku spolu s instalací sítí, vybudování call centra a vedení projektu, nastavení procesů, stanovení…
Různé druhy ovládání, mnoho variant barevného provedení, konstrukce pro montáž meziokenní, interiérové, horizontální hliníkové - interiérové (šířka lamely 16 a 25 mm), horizontální hliníkové - exteriérové (šířka lamely 80 a 90 mm).
Elektronický klíč - čip zajistí, aby se do společných prostor Vašeho domu nedostal nikdo cizí. Ať již zrovna odpočíváte nebo pracujete, naše systémy ohlídají, kdo vstupuje do Vašeho domu. Hlavní i vedlejší vstupy, sklepní nebo technické místnosti, …
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).
Školení pracovníků – komunikační a prodejní dovednosti pojímá: základní telemarketingové dovednosti, komunikační standardy, prodejní technika Aida. Realizace těchto služeb může spočívat ve školení front-office zaměstnanců Vaší společnosti a kaučingu …
Podpora poskytovatelům úvěrových produktů zahrnuje: komunikaci s klienty poskytovatele (využití interních/externích databází), doporučení forem komunikace podle typu úvěrového produktu, nákupní a post-nákupní komunikaci se zákazníky.