Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Výhodou této metody je vyšší intenzita barev zvláště na tmavých odstínech textilií a větší přesnost jejich soutisku.
Dnes se více a více začíná používat digitální tisk pro malé série (tzv. malonákladový tisk).
Tampontisk je vhodný pro potisk rozměrově menších reklamních předmětů. Vhodné materiály pro tampontisk: plasty, dřevo i lakované, papír, kůže, koženka, kov, sklo, keramika.
Nejnižší výkonová třída zemědělských traktorů. Prostorná komfortní kabina se vzduchovou sedačkou, nastavitelným sloupkem řízení a filtrací nasávaného vzduchu. Traktory jsou určeny pro menší farmáře nebo pro agregaci se stroji na sklizeň pícnin, lehko…
Ražba může být buď bez folie (tzv. slepotisk, který vytváří velmi decentní nenápadný reliéf loga v povrchu předmětu) nebo s fólií (vytváří velmi výrazný reliéf ve zvolené barvě folie (zlatá, stříbrná, modrá aj.).
Techniku pískováni lze použít na sklo, kámen, kov, dřevo, akrylátové hmoty a mnoho dalších materiálů. Pískování je vhodné např. pro popis reklamních skleniček, hrnků, lahví.
Vhodné ke značení reklamních předmětů z kovů a tvrzených plastů, jako jsou např. psací potřeby, vizitkáře, hrnky, termosky, klíčenky, nože apod.
Výšivka je kalkulována individuálně dle tohoto ceníku v závislosti na tvaru a velikosti motivu a na použitém spotřebním materiálu. Cena výšivky zahrnuje cenu za vyvzorování, vyšití a finalizaci.
Vybrat si můžete z pestrého vzorníku barev, který by měl jistě uspokojit i ty nejnáročnější zákazníky. Jsou zde fólie nejen klasických barev v mnoha různých odstínech, ale i fólie se speciálními barevnými efekty.
Folie lze připravit i na přenášecí fólii, která slouží k pozdějšímu nalepení i samotným zákazníkem.
Folie se sametovým povrchem – flock na trička, dresy aj. – materiál bavlna, bavlněné směsi, polyester, nylon aj.
V dnešní době informačních technologií se internetové stránky stávají důležitou součástí firemní prezentace. Počet uživatelů sítě Internet rychle stoupá a tím se zvyšuje i množství potencionálních zákazníků, kteří vyhledávají pomocí tohoto moderního …
Kvalitativní a kvantitavní výzkum trhu, anylýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy (efektivita prodeje a prezentace, konkurence, příležitosti).
Hrnek Black board. Hrnek lze podepsat, napsat vzkaz. Keramický hrnek, na který lze psát křídou, která je součástí. Třeba, jak máte kávu rádi.