Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Domino/Lotus Notes. Lotus Workflow. Websphere Portal. Portal integrating pack - Lotus software a WebSphere Portal server, Web Content Management, Tivoli Identity Management. Content Manager.
Jsme dále certifikovaným servisním střediskem Sharp (kopírovací stroje, pokladny), Konica (kopírovací stroje), Serd (registrační pokladny), Brother (tiskárny, faxy, MFC).
Profylaktické prohlídky, jejichž obsahem je visuální kontrola všech komponent NN části, spojovacích komponent, provedení potřebných měření a návrh k odstranění zjištěných odchylek a poruch.
Ke všem našim aplikacím zajišťujeme s našimi partnery smluvně záruční i pozáruční servis. Naše společnost též přebírá do servisu zařízení, které instalovala jiná společnost. V rámci provádění servisu systémů instalovaných u zákazníků.
Tyto speciální samolepky vyrobené z PVC fólie potištěné sítotiskovou technologií mají tyto vlastnosti: jsou voděodolné, UV stálé, popisovatelné běžnými psacími potřebami, možnost výběru různých variant.
Poskytujeme na všechna dodávaná zařízení záruční a pozáruční servis. Rozhodující pro spokojenost klienta je kvalitní a rychlé zajištění servisu, proto se snažíme mít skladem většinu náhradních dílů a být maximálně operativní.
V oboru měření a regulace se zabýváme komplexními službami od zpracování nabídky přes montáž a uvedení do provozu, až po pravidelné servisní prohlídky.
Představuje nejvyšší formu možné servisní podpory s pevně definovanou dobou řešení problému (SLA). Podpora je poskytována až do úrovně 24 hodin 7 dní v týdnu s dobou řešení v hodinách, přesné časové vymezení je vždy postaveno na míru dle konkrétních …
Údržba a pravidelné servisní návštěvy jsou základním stavebním kamenem bezproblémového provozu zařízení.