Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Úvod do marketingu. Marketingové plánování. Analýza makroprostředí.
Zjišťujeme pronájem venkovních i vnitřních reklamních ploch na prostředcích veřejné hromadné dopravy po celé republice. Pro více informací a cenovou kalkulaci kontaktujte naše obchodní oddělení.
Každá firma je individuální organismus a vyžaduje specifické řešení informačních systémů. U nás Vám navrhneme takové řešení, které bude z hlediska vašich potřeb maximálně efektivní.
Navrhneme bytový textil, vyměříme, nainstalujeme garnýže, pověsíme záclony. Následovně můžeme textílie sundat, vyprat a opět zavěsit. Provádíme rekonstrukce veškerého čalouněného nábytku i z kůže. Rekonstruujeme lékařská křesla. Opravujeme oděvy. Jsm…
Marketing výrobků a služeb - rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí řízení firmy.
Podlahové vytápění není žádnou novinkou a jako centrální vytápění bylo známé již před 3000 lety. Přibližně v roce 1200 př. n. l. se úspěšně používalo v řecké provincii Anatolia. Od roku 80 př. n. l. byl centrální vytápěcí systém znovu objeven a zdoko…
Provedení marketingového auditu je nezbytným prvním krokem na cestě k marketingově řízené společnosti. Marketingový audit je vlastně interní analýzou zahrnující i některé prvky externí analýzy a jako takový dokáže definovat, jaké je nynější postavení…
Konvertibilní klimatizace UnitarySmart s chladivem R410A. Zařízení je vybaveno frekvenčním měničem otáček kompresoru, dveřním kontaktem a možností centrálního nebo skupinového ovladače. Napájení 230V/50Hz/1f do venkovní jednotky. Hodnota SEER - 5,6 a…
Kombinovaný zásobník s možností instalace elektrické topné tyče o výkonu 3 a nebo 6 kW - není součástí zásobníku. Zásobník teplé vody je vyroben z nerezové oceli. Nerezový vnitřní zásobník je umístěn do vnějšího zásobníku obsahujícího topnou vodu, do…
Rekuperační jednotka s přímým výparníkem. Obnova vzduchu v místnostech, bytech domech, provozech, kancelářích a pod. Větrání místností bez tepelných ztrát.
Cíl: získat dovednosti v oblasti marketingových dovedností (použití matic, analytických nástrojů pro rozhodování).