Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Dispečerské pracoviště zajišťuje operativní řízení vlastních přeprav a přeprav partnerských firem. Našim zákazníkům nabízíme následující služby: koordinace pohybu vozů, koordinace pohybu ucelených vlaků, sledování vozů na železničních sítích CIM a SM…
Účelem tohoto školení je naučit organizace, jak efektivněji a smysluplněji provádět měření spokojenosti zákazníků a jak získané informace využívat pro zvyšování výkonnosti organizace.
Zabývám se zprostředkováváním spotřebitelských úvěru na bydlení i jiných.
Školení poskytuje organizacím návod, jak vytvořit prostředí, které zaujme zákazníka již při prvním vstupu do firmy a které bude podporovat odstraňování jakéhokoliv plýtvání a lepší organizaci a vizualizaci procesů na pracovišti.
Školení je určeno pro představitele vedení/představitele managementu jakosti malých a středních firem, kteří zavádějí nebo již mají zaveden systém managementu jakosti podle normy ISO 9001:2008.
nezávisle poradíme a kompletně vyřídíme refinancování Vaší hypotéky. S námi určitě ušetříte.
Kurz je zaměřen na organizace, které zavádí nebo mají zavedený systém managementu jakosti podle normy ISO 9001, klade si za cíl poskytnout mistrům základní informace o významu normy ISO 9001.
Průzkum spokojenosti pomáhá identifikovat příčinu nežádoucích jevů, jako je např. zvýšení fluktuace zaměstnanců nebo snížení výkonu.
Účelem tohoto kurzu je zajistit způsobilost organizace ve smyslu požadavků mezinárodních norem ISO 9001:2008 a ISO 19011:2002 k provádění interních auditů systémů managementu jakosti.
Účastník školení získá důležité informace o nových, případně pozměněných požadavcích, které vyplývají z revize normy.
Cílem této aktivity je analyzovat stávající stav a na základě této činnosti je zpracován motivačního programu cílem zvýšení pracovní výkonnosti, posílení sounáležitosti s firmou, posílení spokojenosti zaměstnanců.
Školení je zaměřeno na předání teoretických informací a rozvoj Vašich praktických dovedností vedení prodejního rozhovoru se zákazníkem či klientem.
Školení je připraveno pro posílení a rozvoj Vašich prezentačních dovedností. Poskytne návod jak srozumitelně formulovat své myšlenky, jak si udržet zájem posluchačů a nenudit je, jak reagovat na otázky a námitky publika, jak své vystoupení podpořit …
Cílem této aktivity je porovnání stávající pracovně právní dokumentace s platnými zákony (pracovní smlouvy, popisy pracovní činnosti, dohody o hmotné odpovědnosti, pracovní řády, organizační řády).
Zpracování projektů pro získání finančních prostředků ze zdrojů EU a státního rozpočtu.