Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nabízím široké spektrum služeb, ať již v oblasti občanského a rodinného práva, tak v oblastech práva obchodního, trestního, pracovního, správního či ústavního. S důvěrou se na naší kancelář obracejí jak jednotlivci, tak malé či velké obchodní společn…
Podlahové topení je příjemnou součástí každé moderní domácnosti. Mezi hlavní výhody podlahového topení patří jeho neviditelnost, nízké provozní náklady a vysoká efektivita. Doporučujeme je především při rekonstrukci koupelny nebo rekonstrukci bytovéh…
Časopisy - A4, vazba V1 (2 skobky), vnitřek 4/4, 90 g křída, obálka 4/4, 115 g křída. Další služby: skládání letáků, vrtání otvorů, balení do folie, odvoz z tiskárny, vkládání letáků, balení po jednom kuse, distribuce a odvoz na poštu, výsek / výsek …
Nabízíme široké portfolio telekomunikačních služeb pro domácnosti, malé a střední firmy, ale i velké korporace. V nabídce naší společnosti najdou zajímavé služby i lokální poskytovatelé internetových služeb, IT společnosti a telekomunikační operátoři…
Hostované služby Exchange od společnosti Gauzy reprezentují služby profesionální poštovní řešení na platformě Microsoft Exchange, dostupné 24 hodin denně a 7 dní v týdnu s garancí dostupnosti 99,99 %.
Tisk barevných letáků: 4/4, 135 g křída. Další služby: skládání letáků, vrtání otvorů, balení do folie, odvoz z tiskárny, vkládání letáků, balení po jednom kuse, distribuce a odvoz na poštu, výsek / výsek hmatníků, laminace lesklá / matová, strojní l…
Během našeho působení jsme získali oblasti správy bytů a domů mnohaleté zkušenosti. Díky nim patříme v oblasti správy domů ke špičce. Našim klientům nabízíme komplexní služby, které šetří jejich čas i starosti.
Nabízíme Vám komplexní a pro vás jasný přístup při řešení požární ochrany ve Vaší společnosti. Pomůžeme Vám zpracovat odbornou dokumentaci vč. evakuačních plánů, proškolíme zamětnance i preventivní požární hlídky, zajistíme i zrevidujeme hasicí příst…
Je používán k podpoře a zefektivnění těchto procesů; informace o zákaznících a jednání se zákazníky mohou být zadávány, ukládány a zpřístupněny pracovníkům napříč různými odděleními společnosti.