Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Koupelnové doplňky, koupelnový nábytek, sanitární keramika - v nabídce je kompletní sortiment pro vybavení Vaší koupelny od umyvadel.
Následná další podpora SEO (Search Engine Optimization - Optimalizace pro vyhledávače) sestává z několika částí implementace a řešení webových projektů.
Řešení produktového katalogu nabízí možnost párovat jednotlivé produkty do vazeb příslušenství a variant produktů.
Vodovodní baterie - našim zákazníkům nabízíme veškeré typy vodovodních baterií - dřezové, umyvadlové, vanové, sprchové, podomítkové, termostatické a senzorové.
Uživatelsky velmi přívětivý modul, který vše dělá za Vás. Optimalizace obrázků a jejich náhledy jsou systémem řešeny po uploadu automaticky.
Co Vám nabízíme? * správu rodinného cash-flow * pojištění osob (všechny druhy životního pojištění – rizikové, investiční, flexibilní, kapitálové, důchodové, * úrazové pojištění, léčebné výlohy apod.) * pojištění majetku a odpovědnosti (dům, d…
Některé webové stránky obsahující produktové katalogy se neobejdou bez katalogu výrobců - značek produktů. Jednotlivé produkty jsou poté párovány na výrobce, kde toto párování pak s výhodou slouží pro vyhledávání dle výrobců.
Hodnocení produtků pomocí kliknutí na seznam známých 5-ti hvězdiček a zobrazení výsledného hodnocení. Dnes již běžná funkce webových stránek a katalogů.
Provádíme tyto práce od roku 1990. Práce pro náročné zákazníky - památky (kostely, zámky, muzea aj.). Pracovali jsme např. na záchraně památek - starožitné ikony, hodiny Šternberského muzea, střelecké terče aj.
Provádíme dekontaminaci tělesa komína za účelem převodu z nebezpečného odpadu do stavebního. Ekonomicky výhodné. Demolice odstřelem i postupným rozebíráním.
Rizikové kácení a ořez stromů - dlouholeté zkušenosti instruktora prací v lese a na pracovištích obdobného charakteru, bývalého instruktora horolezecké techniky a techniky průmyslového lezectví.
V dněšní době se webové stránky stále častěji použíjí jako prostředek komunikace. Proto je důležíté mít zpětnou vazbu, tzv. feedback od návštěvníků komunitního i běžného webu, budoucích či stávajících klientů.
Vzhledem k velké variabilitě produktů a služeb společností na moderním Internetovém trhu, upravujeme podrobné vyhledávání v katalogu vždy na míru. Základem však zůstává fulltextové vyhledávání v katalogu produktů webové stránky.