Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Na základě vámi dodaných písemných informací anebo při osobních setkáních sestavíme popis aktivit a obchodních nabídek vaší firmy tak, aby obsahoval maximum slov přesně charakterizujících hlavní oblasti její činnosti.
Základní rozdíl mezi vyhledávačem a katalogem je ten, že do vyhledávače se stránky přidávat nemusí, protože ten si je najde a zaindexuje sám pomocí robota.
Využijte pro svou reklamní kampaň systém adWords společnosti Google a zobrazte své reklamy na jejich stránkách. Pokud bude potenciální zákazník vyhledávat některé z klíčových slov, které se vztahuje k vaší obchodní nabídce, bude se vaše reklama zobra…
Počítačová data vytvořená v našem studiu na požádání zálohujeme. Záloha na CD, DVD? USB disk, disketu zákazníka.
Bannerová reklama vizuálně upoutá potencionálního zákazníka a zvyšuje tak povědomí o značce, vylepšuje image firmy a především pomáhá zvýšit návštěvnost stránek.