Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Fasádní siloxanová barva na vysoce kvalitní a trvanlivé nátěry s velmi dobrou ochranou proti škodlivým vlivům počasí. Pro vnější použití. Nástupce fasádní barvy D7a s vyšší odolností.
Program pro evidenci zboží je naším vlastním produktem. Instalace pro síťové prostředí W2000 umožňuje skladování a evidenci neomezeného počtu skladových položek. Kontrolní mechanismy jsou dány profesionální úrovní skladovacího programu a interními sm…
V provozovně je stálý provoz pro velký objem zakázek. Denně můžeme kompletovat a expedovat až 1000 - 2000 ks balíků. Distribuci provádíme všemi dostupnými prostředky.
Provádíme lešenářské práce, pronájem a stavbu fasádního lešení a ochranných sítí. Vlastníme rámové lešení značky RUX, které dopravíme i smontujeme. Vypracuje cenovou nabídku. Zabýváme se rekonstrukcí a stavbou rodinných domů, včetně zateplení a jinýc…
Třídění a svazkování se provádí na výstupu obálkovacího stroje. Tento systém umožňuje zrychlení expedice a doručení zásilek ke klientům. Svazky zásilek od nás jdou již přímo do poštovního provozu a nezdržují se čekáním v třídících linkách České pošty…
V oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsme připraveni pro Vás zajistit kompletní servis.
Pro zabezpečení požární ochrany u právnických a podnikajících fyzických osob je důležité začlenění provozované činnosti do kategorie požárního nebezpečí podle novelizace zákona 133/1985Sb. ČNR o požární ochraně a prováděcí Vyhlášce 246/2001 Sb.
Zaměstnanci, který utrpěl pracovní úraz nebo u něhož byla zjištěna nemoc z povolání, je zaměstnavatel v rozsahu, ve kterém za škodu odpovídá.
Vybíráme, zaškolujeme a zaměstnáváme personál z oboru gastronomie a pohostinství, s kterým budete jistě spokojeni.
DATA Intertech s.r.o na základě svých zkušeností s řešením problémů informačních systémů svých zákazníků nabízí pomoc a technickou podporu při projektech nasazení, rozvoji a údržbě technického vybavení všech hlavních operačních systémů, aplikačního s…
V rámci podpory zákazníků nabízíme přístup ke kontaktnímu bodu a vzdálenou podporu při instalaci, nastavení a správě systému, pomoc při určování příčin nedefektních stavů, informace o podporovaných produktech. Všechny druhy HotLine jsou prioritně urč…
Záruka produktů vůči zákazníkovi vzniká datem předání do užívání – vyznačen na záručním listě. Opravu provádí pracovníci DATA Intertech.