Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Centrálním bodem řešení je silná funkcionalita hlavní knihy a vysoce výkonných dílčích evidencí. Tato silná základna je doplněna o moduly, které usnadňují firemní procesy – rozdělování zdrojů, řízení nákupu, rozpočtové kalkulace, workflow a správu d…
Produkty pro řízení služeb a servisních činností podporují model štíhlé firmy a poskytují stupňovité řízení pro eskalaci činností, které vám pomáhá při správě a plnění smluvních podmínek se zákazníky s naprosto transparentním přehledem všech rizik a …
Poskytujeme do hloubky propracované řešení pro potřeby komplexního plánování a řízení činností a zdrojů v globálních firmách, stejně jako ve firmách s jediným provozním pracovištěm.
Řešení pro výrobu dodávaná společností zahrnují pokročilé možnosti pro řízení jakosti (QA), sledování životního cyklu produktu (PLM), správu kmenových dat (MDM), a tím vycházejí vstříc všem vašim požadavkům na řízení výroby.
Ucelené řízení skladu, evidence zásob, definice skladovacích míst, šarží a balení, řízení úkonů a vytížení, interaktivní řízení jednotlivých činností a spotřeby – operací výdeje – v reálném čase.
Umožňuje organizacím založeným na projektech opětovné získání kontroly a odebrání nadbytečných administrativních procesů a nákladů, které s nimi souvisí. To vytváří větší efektivitu, která postupuje přímo od interních procesů.
Ve specializovaných oborech jako je výroba léků a produktů v oboru industriální farmaceutické biochemie, výroba chemických látek, kosmetických přípravků.
Komplexní podpora karet Kanban pomáhá zajišťovat cíle v oblasti zeštíhlování výroby. Základ značných vylepšení produktivity a snižování nákladů v celém podniku prostřednictvím komplexního řízení kvality.
Silné schopnosti rozpoznání výnosů včetně sledování ziskovosti a kontroly marží. Komplexní řízení projektů včetně struktur dělení práce na více úrovních, robustního plánování zdrojů a efektivní správy smluv.
Je ucelené řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), kde koncepce CRM je vybudována na procesech zaměřených na zákazníka.
Dobře a spolehlivě fungující infrastruktura informačních technologií v prostředí firmy je nezbytným předpokladem k udržení kvality a kontinuity procesů v celé organizaci. Znamená to také vysoké nároky kladené na oddělení IT.
Je oceněná sada řešení end-to-end poskytující prověřená oborová řešení pro středně velké firmy s globální působností. Ve všech oblastech řízení procesů, od péče o zákazníky (CRM) přes služby až po finance a řízení dodavatelského cyklu.
Je integrované řešení světové třídy pro podporu výrobních a účetních procesů, vyvinuté se zvláštním zřetelem pro výrobní prostředí – ve fázi rozběhu výroby, zavedených dílenských provozů, nebo zvláštních provozů pro zakázkovou výrobu v rámci velkých …
Je ucelené řešení vyvinuté pro firmy a jejich pobočky s mezinárodní působností, pro divize a dceřiné společnosti velkých nadnárodních společností a pro velké lokální a regionální firmy, které mají vysoké požadavky na vedení obchodních transakcí se za…
Je komplexní řešení ERP. Bližší informace o nejnovějších verzích produktu Avanté a podrobnosti o modulech a systémech dodávaných v rámci produktu jsou uvedeny na zvláštním portálu – těšíme se na vaši návštěvu.