Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Služby HotLine jsou poskytovány ve dvou úrovních. Rozdělení na First-level HotLine pro koncové uživatele a Second-level HotLine určené personálu odpovědnému za chod systémů a aplikací, umožňuje vhodně strukturovat poskytovanou technickou podporu.
Prototyp je vynikajícím nástrojem pro představení vybraných částí připravovaného systému klientovi.
Vstupní znalosti: Předpokladem je dokonalé zvládnutí základů práce v rozsahu kurzu Word I.
Nejsou předpokládány žádné nebo jen minimální znalosti s užíváním výpočetní techniky.
Záruka produktů vůči zákazníkovi vzniká datem předání do užívání – vyznačen na záručním listě. Opravu provádí pracovníci DATA Intertech.
Individuální konzultace jsou další velmi efektivní formou výuky. Nejčastěji jich využívají vedoucí pracovníci, jejichž pracovní vytížení jim neumožňuje účast na běžných kurzech. Výhody této formy výuky jsou nesporné.
Pro ty zákazníky, kteří se z jakýchkoli důvodů nemohou účastnit kurzu v pracovním týdnu, jsme připraveni uspořádat kurzy víkendové. Forma výuky u těchto kurzů záleží na dohodě obou stran. Tento typ školení zahrnuje jak skupinové kurzy, tak individuál…
Servisní oddělení DATA Intertech zajišťuje podporu zákazníků při závadách mimo záruční podmínky a standardních instalacích, údržbě a rozvoji programového a technického vybavení.
Společnost DATA Intertech jakožto certifikovaný enterprise partner společnosti VMware nabízí své služby v oblasti virtualizace. Ať už se jedná o konzultační činnost nebo návrh a realizaci řešení virtualizace přesně na míru potřebám zákazníka. S produ…
V případě, že zákazník má vlastní učebnu, je možné uspořádat školení v jeho prostorách. V tomto případě záleží zejména na zákazníkovi, jakým způsobem bude školení probíhat.