Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Komplexní podpora karet Kanban pomáhá zajišťovat cíle v oblasti zeštíhlování výroby. Základ značných vylepšení produktivity a snižování nákladů v celém podniku prostřednictvím komplexního řízení kvality.
Vycházíme vstříc potřebám vaší firmy zaměřené na výrobu lékařských přístrojů, kde úspěch všech činností spočívá na schopnosti dodávat naprosto špičková zařízení. Zásadou je dodržování detailně sledovaných postupů v průběhu vývoje a výroby produktů.
Lepší přehlednost a přesnost informací zavedením automatických denních uzávěrek a auditů uzavřených transakcí, převodů a správy financí.
Vycházíme vstříc požadavkům dnešního globálního trhu, kde příležitosti k docílení maximální ziskovosti a konkurenční výhody vedou řadu výrobců v oblasti kovoprůmyslu k rozhodnutí investovat do nových technologií, které jim pomohou v růstu jejich akti…
Silné schopnosti rozpoznání výnosů včetně sledování ziskovosti a kontroly marží. Komplexní řízení projektů včetně struktur dělení práce na více úrovních, robustního plánování zdrojů a efektivní správy smluv.
Dobře a spolehlivě fungující infrastruktura informačních technologií v prostředí firmy je nezbytným předpokladem k udržení kvality a kontinuity procesů v celé organizaci. Znamená to také vysoké nároky kladené na oddělení IT.
Zaznamenává závazky z různých zdrojů a sleduje plnění na základě schválených rozpočtů. Příjemci peněz i ti, kteří přidělení schvalují, tak mají v průběhu rozhodování jasný přehled o finančních tocích. Vysoce transparentní a spolehlivé řízení finanční…
Ucelené řízení skladu, evidence zásob, definice skladovacích míst, šarží a balení, řízení úkonů a vytížení, interaktivní řízení jednotlivých činností a spotřeby – operací výdeje – v reálném čase.
Získávání zakázek, efektivní rozložení profesních zdrojů, řízení realizace projektu, usnadnění finančních operací, pružné řízení shody s předpisy, analytické sledování výkonu.
Komunikační propojení s vašimi klienty, usnadněné vyúčtování a správa vašich finančních operací, řízení integrace dat ve všech úrovních firmy (front-, middle- a back-office), vytváření rozpočtů a efektivní řízení nákladových položek, analytické přehl…
Produkty pro řízení služeb a servisních činností podporují model štíhlé firmy a poskytují stupňovité řízení pro eskalaci činností, které vám pomáhá při správě a plnění smluvních podmínek se zákazníky s naprosto transparentním přehledem všech rizik a …
Řízení a vylepšení obchodního výkonu a produktivity. Značné snížení nutnosti zadávání dat. Redukujte čas, který týmy v terénu tráví vykonáváním administrativních činností.
Zaznamenává závazky z různých zdrojů a sleduje plnění na základě schválených rozpočtů. Příjemci peněz i ti, kteří přidělení schvalují, tak mají v průběhu rozhodování jasný přehled o finančních tocích. Takováto úroveň transparence je nezbytná, nemá-li…
Získání nových zákazníků a udržení stávajících skupin zákazníků, zlepšení interních procesů a docílení efektivity, posílený výkon při uvádění nových produktů, automatizace marketingových aktivit, vyšší úroveň služeb zákazníkům.
Lepší přehlednost a přesnost informací zavedením automatických denních uzávěrek a auditů uzavřených transakcí, od zadání vlastnictví po správu financí.