Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Správa kontaktů je páteří systému TOCRM. Umožňuje snadné sdílení dat v rámci podniku, poskytuje komplexní a podrobnou správu partnerů a potencionálních klientů, sledování komunikace a příležitostí, podrobných kontaktních informací a souvisejících dok…
Byla uvolněna další verze našeho úspěšného produktu Bizon (PAS Off-Line Bizon i Bizon Projektant).
Samotná pasportizace probíhá tak, že pracovníci naší firmy popisují a fyzicky kontrolují jednotlivé prvky, sledují materiály včetně nátěrů, zjišťují plochy nátěrů, elektroinstalaci, zdravotechniku, zabezpečovací prvky, klempířské konstrukce, vytápění…
Naše firma se zabývá dovozem a prodejem altánků a saun. Samozřejmostí je odborná montáž. Obchodním partnerům nabízíme nadstandardní slevy, solidní jednání a úspěšnou spolupráci.
Nabízíme řešení pro řízení práce, úkolů, projektů a procesů obecně, odkudkoli skrze webové rozhraní, ve kterém kdykoli najdete aktuální stav práce, zadaných úkolů a projektů. Díky našemu řešení nemusíte na stav prací stále myslet. Aktuální data máte…
Do distribuce byla uvolněna nová verze PAS DAISY Off-Line Bizon V4.51.
Jako volitelná součást našich produktů řady Bizon 4 je nyní uvolněn do prodeje modul výpočtu oteplování vodičů podle ČSN 33 2000–5-523, edice 2, a ČSN/IEC 287–3-2+A1.
Help desk je žádankový systém, který umožňuje běžným pracovníkům v objektech zapisovat zjištěné problémy. Ten, kdo problém zapsal také vidí stav řešení a může s dispečerem, který problém převzal dále komunikovat.