Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Úkolem vzduchových filtrů je zadržování pevných částic, jako je minerální prach, saze a organické částice, které se nacházejí v nasávaném vzduchu.
Naše firma v tomto směru neposkytuje pouze mytí a stírání povrchů, nabízíme Vám komplexní řešení v oblasti průmyslové čistoty a provozu průmyslových strojů, přípravků, celých hal a provozů.
Mají vynikající pevnost na řadě materiálů jako jsou plasty, kovy, kůže, dřevo. Vytvrzují v řádech několika vteřin, dle spáry. Optimální spára je žádná až 0,15 mm. Výsledný spoj je často pevnější než lepený materiál.
Jsou to produkty pro odmaštění pracovních ploch nebo pro odstranění a čištění zbytků těsnících materiálů a lepidel. Jsou to také výrobky pro čištění rukou od silného znečištění.
Tyto klínové řemeny mohou být dodávány s úzkými průřezy pro automobily – průřezy jsou vyráběny v tvz. bezobslužné provedení a označují se SF, s klasickým průřezem, variátorové (pro průmyslové, zemědělské použití).
Materiál s vynikajícími pevností a chemickou stabilitou, ideální pro vysoké teploty a tlaky, mechanické a teplotní cykly a rázy. Použitlené pro široké spektrum aplikací, prakticky všech chemikálií, kromě silně oxidujících médií.
Jedná se o krystalizující materiál citlivý na UV záření. Je lehčí než voda a je odolný proti nízkým teplotám. PE je snadno zápalný a lehce hořlavý.
Válečková ložiska jsou dodávána v mnoha typech a rozměrech. Většinou jsou používána jednořadá s klecí. Tyto ložiska přenášejí vysoká radiální zatížení a mohou pracovat při vysokých otáčkách.
Ložiska jsou naklápěcí a mohou vyrovnávat nesouosost hřídele vzhledem k tělesu. Ložiska mohou přenášet kromě radiálního zatížení i vysoká axiální zatížení a to v obou směrech.
Klínové řemeny mohou být s klasickým průřezem , úzkým průřezem , variátorové a násobné. Úzké a klasické klínové řemeny jsou dodávány v antistatickém provedení.
Skládají se z vnitřního kroužku s vnější kulovou plochou a vnějšího kroužku s vnitřní kulovou plochou.
Připomínají ložiska kloubová s kosoúhlým stykem tím, že jsou kluzné plochy na hřídelovém a tělesovém kroužku svírající s osou ložiska určitý úhel. Vhodná jsou především pro přenos axiálního zatížení.