Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Revize elektrického zařízení - činnost prováděná na elektrickém zařízení, při které se prohlídkou, měřením a zkoušením zjišťuje stav elektrického zařízení z hlediska jeho bezpečnosti. Součástí revize je vypracování zprávy o revizi.
Projekci a montáž zabezpečovacích zařízení - EZS, EPS. CCTV, TV a STA rozvody.
Provádíme montáže měřících a regulačních systémů, které instalujeme dle představ zákazníka, dokážeme je uzpůsobit konkrétním potřebám.
Tento produkt je výhodný zvláště pro klienty, kteří jsou v prvotní platební neschopnosti. A jejichž objem závazků převyšuje objem pohledávek. Snížíme celkové saldo pohledávek a závazků na požadovanou úroveň a to tak, aby objem závazků nepřevyšoval ob…
Zabýváme se realizaci osvětlení vnitřních a venkovních prostorů. Pomocí programu Relux Vám na Vaše přání navrhneme osvětlovací soustavu a její vizualizaci v reálné podobě.
Převzetí závazků je výhodné pro klienty, kteří nemají dostatek likvidních prostředků na zaplacení všech svých závazků v termínu. Zajistíme pro klienta převzetí a úhradu dluhu a následně způsob a termín vzájemného vyrovnání.
Zahrnují: příchozí hovory, příchozí e-maily, faxy, dopisy, SMS. Možnosti využití pasivních telemarketingových služeb jsou např. při reklamních kampaních, při přijímání objednávek, provozování informačních a reklamních linek nebo při cross-selling.
Podpora poskytovatelům úvěrových produktů zahrnuje: komunikaci s klienty poskytovatele (využití interních/externích databází), doporučení forem komunikace podle typu úvěrového produktu, nákupní a post-nákupní komunikaci se zákazníky.
Školení pracovníků – komunikační a prodejní dovednosti pojímá: základní telemarketingové dovednosti, komunikační standardy, prodejní technika Aida. Realizace těchto služeb může spočívat ve školení front-office zaměstnanců Vaší společnosti a kaučingu …
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).
Služby SMS servis obsahují: nastavení linky pro SMS komunikaci, rozřazování účastníků projektu dle klíčové slova, vytvoření databáze dle zadání, zpracování zpráv pomoci specializovaného analyzéru. Využití sms servisu je možné u potvrzování objednávek…
Při stavbě call centra na klíč pro Vás zrealizujeme: návrh organizace projektu, vybudování datové a silové sítě, stavební úpravy prostor, instalaci nábytku spolu s instalací sítí, vybudování call centra a vedení projektu, nastavení procesů, stanovení…