Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V řízení obchodu, v obchodní činnosti, v nákupní činnosti, v marketingové činnosti, v tvorbě strategie, poradenství a psychodiagnostika.
Insekticidní přípravek na vosy a sršňě ve formě aerosolu s velmi dobrým účinkem, speciálně formulovaný pro bezpečné vyhubení vosích a sršních hnízd. Dostřik až 7 m.
Selektivní herbicid, s vodou mísitelný kapalný koncentrát, k hubení odolných dvouděložných plevelů, zejména heřmánků, heřmánkovců, pcháčů v obilovinách bez podsevu.
Chápat podstatu a smysl plánování,chápat význam a smysl strategických, taktických a dalších plánů,stanovovat cíle.
Selektivní postřikový herbicid ve formě emulgovatelného koncentrátu určený k postemergentnímu hubení jednoděložných jednoletých, vytrvalých plevelů a výdrolu obilnin v cukrovce, bramborách, lnu.
Postřikový herbicidní přípravek ve formě kapalného koncentrátu pro ředění vodou proti dvouděložným plevelům v obilninách, jádrovinách, peckovinách, angreštu, červeném rybízu, vinné révě, chmelnicích, na loukách a pastvinách a v semenných porostech tr…
Rozumět faktorům, které ovlivňují hladinu mezd,vysvětlovat, jak fungují hlavní typy systémů odměňování v podniku,hodnotit efekty lišících se typů systémů podle postoje zaměstnanců, morálky a motivace.
Popisovat zařízení používaná v moderních komunikačních systémech,hodnotit, co jejich pracovní týmy mohou získat využitím počítačů a moderních komunikačních systémů,vést své týmy k co nejefektivnějšímu využití daného vybavení.
Dávat plánované instrukce, které mají přesný význam,sledovat výsledky za účelem ujištění se, že práce byla vykonána a přístup týmu je dobrý, rozhodovat, kdy je třeba písemných instrukcí.
Naučíme Vás, jak: - Chápat principy efektivní komunikace - komunikovat efektivněji slovem i chováním - poslouchat efektivněji - navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků - řešit konflikty mezi zaměstnanci
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z témat je možno vybrat jako samostatné a aplikovat jej na potřeby zákazníka.