Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Dotykové fólie jsou materiály opatřené citlivou sběrnicí sloužící k tomu, aby z projekční plochy či velkoformátové obrazovky učinily prostředí ovládané dotykem prstu uživatele.
SuperOffice je CRM řešení norské společnosti SuperOffice ASA. SuperOffice CRM utváří nepřerušované a sepjaté propojení mezi vašimi obchodními procesy a zaměstnanci na straně jedné a zákazníky a dodavateli na straně druhé.
Nový model navigace CLARION s"iGO 8". RDS-TMC přijímač již standartně v balení. Nové dokonalé navádění jízdními pruhy.
Je aplikace pro evidenci požadavků zákazníků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, monitorování jejich životního cyklu a statistické vyhodnocování.
Vyrábíme multidotykové stoly, terminály a kiosky pro rozmanité použití, od průmyslových terminálů a navigačních systémů obchodních center až po imageová vybavení prodejen a showroomů.
Microsoft Dynamics CRM je kompletní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení jasného přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes prodej až po následný servis.
Nabízíme specializované vertikální CRM řešení pro následující obory: farmaceutický průmysl, automotive, call Centra.
Je nástroj pro pohodlnou synchronizaci dat mezi programy Microsoft Outlook a systémem CRM. Z programu Microsoft Outlooku automaticky přenáší došlé a odeslané maily, aktivity a úkoly, v opačném směru pak úkoly a aktivity.
Převezmeme váš technologický systém do vlastní péče, provedeme na vlastní náklady jeho restrukturalizaci a optimalizaci, budeme jej provozovat na vlastní účet a zajistíme jeho další rozvoj. Vy zadáváte pouze požadavky na výstupy a platíte pouze za zr…
Je balík doplňkových funkcí, kterým lze rozšířit systém o další funkční moduly jako jsou: Systém evidence práce, Workflow a Call Centrum.
Náprava, zlepšování – z výsledků kontrolní činnosti a auditů jsou realizovány kroky k nápravě nebo zlepšování stavu ochrany osobních údajů. Mohou být definovány nové koncepční cíle.
Je softwarové řešení pro Call Centra a obchodní oddělení firem, které propojuje telefonní ústřednu s počítačem pro efektivní vyřizování telefonních hovorů.
Je aplikace pro evidenci požadavků zákazníků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, monitorování jejich životního cyklu a statistické vyhodnocování.