Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Obsah semináře: jak efektivně komunikovat s kolegy a podřízenými, jaké jsou hlavní překážky hierarchické komunikace a jak je překonávat, jak přesvědčit nadřízeného a jak ho efektivně informovat, jak nadřízenému poskytnout zpětnou vazbu.
Obsah semináře: proces výběru a přijímání nového zaměstnance, jaké cesty a možnosti lze využívat při hledání nových zaměstnanců, jaký by měl být profil uchazeče, jaké fáze má proces výběru zaměstnanců a jaké různé činnosti je zapotřebí v těchto fázíc…
Obsah semináře: jaké jsou hlavní podmínky úspěchu při vyjednávání, jak nejlépe připravit důležité vyjednávání, stanovení parametrů NAV, RAV, PAV pro vyjednávání, jakou strategii při vyjednávání zvolit, poziční a principiální vyjednávání, stanovení Ba…
Obsah semináře: úvod do podnikatelského myšlení, základní finanční výkazy – Výsledovka a Rozvaha, základní finanční terminologie (obecná), odpisy, aktiva/pasiva, předpověď Cash Flow, atd.
Obsah semináře: co znamená „strategické myšlení“, jaké jsou cíle a nástroje strategického plánování a řízení, jaké jsou dva základní faktory určující strategii, jaké jsou základní fáze při tvorbě strategie, atd.
Obsah semináře: co rozumíte pod pojmem projekt, jaké jsou 3 hlavní podmínky pro úspěšný projekt, které hlavní fáze má projekt, čím je charakterizován úspěšný projekt, jaké jsou hlavní nástroje používané při řízení projektu.
Ucelené řízení skladu, evidence zásob, definice skladovacích míst, šarží a balení, řízení úkonů a vytížení, interaktivní řízení jednotlivých činností a spotřeby – operací výdeje – v reálném čase.
Obsah semináře: jak přesvědčit tým k zavedení změny, určení stylu chování a jednání u Vás i Vašeho investora, jak vybrat vhodnou strategii komunikace, jak jednat s lidmi tak, jak chtějí, aby se s nimi jednalo, atd.
Obsah semináře: jak efektivně komunikovat a ovlivňovat, jak propagovat sama/sám sebe, situační přesvědčování, jak porozumět různým typům osobností, jak rychle a efektivně vytvořit a udržet si vztah s ostatními, případové studie ze života.
Obsah semináře: jaká je hlavní role školitele při vedení interního tréninku, jaké hlavní kvality by měl mít školitel při školení, jak získat a udržet přirozenou autoritu při vedení interního tréninku, jak profesionálně prodat myšlenku při školení, at…
Cílem je přesné definování a identifikace měřených kompetencí jednotlivých účastníků.
Cílem je přesné definování a identifikace měřených kompetencí jednotlivých účastníků.
Během koučování je úsilí věnováno nalezení cesty k jednotlivým cílům a práci na realizaci v období mezi setkáními s koučem.
Zabýváme se natáčením a výrobou propagačních spotů a motoristických reklam. Zajistíme pro vás návrh a výrobu propagačních předmětů - triček, čepic, polepové reklamy, reklamních letáků, reklamních desek.