Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Základem řízení podniku jsou informace. Ty bývají často uloženy na různých místech, v různých informačních systémech a ve výsledku se těžko hledají a získávají. Nyní můžete informace sdílet na jednom místě. Zároveň pro vás budou dostupné kdykoli a od…
Produkt správa obchodních partnerů podporuje komunikaci s obchodními partnery a evidenci všech relevantních informací. Jak u klientů, tak i u dodavatelů je podstatné evidovat důležitá fakta, změny, a především komunikaci, která mezi Vámi proběhla neb…
Nabízíme svým zákazníkům speciální způsoby značení volných skladových pozic - označováním pozic na podlahy a také instalací do podlah s odolností vůči mechanickému opotřebení např. zdvihacími vozíky.
Produkt řízení organizace podporuje řízení organizace ve všech dílčích procesech. Pokročilá správa úkolů napříč celou organizací zajistí, že budete mít vždy přehled o zadaných úkolech, o tom, kdo je za ně odpovědný, a především o stavu, v jakém se na…
Využijte připravené řešení pro řízení zakázek. Spravujte a sdílejte všechny podstatné informace k zakázkám na jednom místě, sledujte klíčové termíny, standardizujte a automatizujte pracovní postupy, zlepšete komunikaci v týmu i se zákazníkem.
Možnosti potisku a kódování karet: plnobarevným nebo monochromatickým potiskem, jejich personifikace je možná fotografií, vytištěným čárovým kódem, dvourozměrným čárovým kódem, zakódováním do magnetické stopy, číslem apod.
Denně řešíte mnoho různých úkolů. Jsou různě rozsáhlé a různé složité. Některé zadáváte, jiné sami řešíte. Některé vyžadují váš dohled, jiné proběhnou správně bez vašeho zásahu. Úkolem může být cokoliv. Vytvořit novou marketingovou kampaň, napsat nab…
Zakázkový potisk je výhodný především pro ty uživatele identifikačních systémů, kterým se nevyplatí nákup vlastní tiskárny čárových kódů.
Klimatizační přístroje Toshiba Residential patří k nejúspornějším zařízením na trhu.
Představuje nejvyšší formu možné servisní podpory s pevně definovanou dobou řešení problému (SLA). Podpora je poskytována až do úrovně 24 hodin 7 dní v týdnu s dobou řešení v hodinách, přesné časové vymezení je vždy postaveno na míru dle konkrétních …