Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Stav v kvalitě výrobků a služeb, porovnání s možnostmi firmy, s obchodním prostředím, neustálé zjišťování možností ke zlepšení, hodnotit užitek a nevýhody nabízených změn, projednávat a dohodnout se na uvedení změn, odůvodňovat návrhy na výdaje ke zl…
Facility management v sobě zahrnuje nejen správu nemovitostí, ale v našem pojetí vyjadřuje komplexní starost o zákazníka tak, aby mohl směrovat vlastní síly pouze do svých klíčových aktivit.
Naučíme Vás: - Rozumět významu a důležitosti produktivity - vytvářet a udržovat nezbytné podmínky pro zvýšení produktivity - pomáhat zlepšení produktivity práce jednotlivce - orientovat se v různých výpočtech
Znát základy kontrolních systémů a zapojit je do kontroly práce, využívat užitečné postupy ke kontrole průběhu práce, materiálu, kvality a pracovních metod, znát principy kontroly.
Komplexní služby požární ochrany. Preventivní kontroly. Školení. Poradenská činnost. Prodej bezpečnostních značek, hasicích přístrojů, OOPP. Revize hasicích přístrojů.
V řízení obchodu, v obchodní činnosti, v nákupní činnosti, v marketingové činnosti, v tvorbě strategie, poradenství a psychodiagnostika.
Znát a umět vysvětlovat organizační struktury a systémy podniku,znát a zdokonalovat pracovní vztahy mezi jednotlivci, různými skupinami a zákazníky,efektivněji pracovat na své pozici v organizaci, znát možnosti svého služebního postupu,řízení = řízen…
Příprava organizace práce - podmínky,rozdělovat práci jednotlivcům a ohodnotit jejich možnosti vůči cílům,realizovat a hodnotit změny ve výrobcích a službách.
Vstupní „audit“ oblasti BOZP a PO (zaměřený především na legislativní předpisy). Zpracování kompletní dokumentace BOZP a PO (tedy všechny potřebné směrnice, pokyny, pracovní postupy, informace, obsahy školení, lhůtníky, …).
Připravit kulturu firmy,chápat a prosazovat kulturu firmy,udržovat a zlepšovat provoz v souladu s požadavky kvality, funkční specifikace a pracovních vztahů zaměstnanců.
Přistupovat k rozhodování systematicky a s rozmyslem,jednotlivé možnosti volit až po pečlivém rozboru jejich možných následků,realizovat svá rozhodnutí a učit se z vlastních chyb,dělat účinná rozhodnutí,aktualizovat cíle pro jednotlivce a týmy.
Posouzení a vyřízení zadavatelem přijatých námitek proti úkonům zadavatele. Konzultace k řešení obdržených námitek a možnému vývoji zadávacího řízení.
Rozumět faktorům, které ovlivňují hladinu mezd,vysvětlovat, jak fungují hlavní typy systémů odměňování v podniku,hodnotit efekty lišících se typů systémů podle postoje zaměstnanců, morálky a motivace.
Rozumět důležitosti a přínosům tréninku,určovat tréninkové potřeby pracovního týmu, připravovat plány tréninku,plánovat, připravovat a vést efektivní tréninkový kurz (hodinu),sledovat a vyhodnocovat úspěch tréninku,poskytovat efektivní podporu svému …