Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Q-matic solo je ideálním řešením kontroly toku zákazníků a podpory personálu při obsluze klientů. Jedná se o samostatný a snadno ovladatelný systém.
Energetik objektu zajišťuje veškeré činnosti spojené s dodávkou potřebných energií do objektu a s optimálním využitím v souladu s příslušnými zákonnými normami a předpisy, v četnosti dle potřeby.
Vázy nejrůznějších tvarů a materiálů - sklo, keramika, broušený nebo leštěný kov, specielně upravené dřevo, teak, ratan, rákos. Vázy k běžnému použití, vázy na sušinu nebo jen dekorační.
Je povinnost prověřovat dle daných vyhlášek a kritérií, jejíž splnění platí pro velkou část provozovatelů kotlů.
Obsah semináře: proces výběru a přijímání nového zaměstnance, jaké cesty a možnosti lze využívat při hledání nových zaměstnanců, jaký by měl být profil uchazeče, jaké fáze má proces výběru zaměstnanců a jaké různé činnosti je zapotřebí v těchto fázíc…
Technická evidence zařízení v rámci služby Dokument management a archivace.
Provoz a údržba vytápěcích systému a přípravy teplé užitkové vody v objektu s odkazem na položky plánu preventivní údržby.
Provoz a údržba chladících systémů v objektu s odkazem na položky plánu preventivní údržby.
Obsah semináře: jak efektivně komunikovat s kolegy a podřízenými, jaké jsou hlavní překážky hierarchické komunikace a jak je překonávat, jak přesvědčit nadřízeného a jak ho efektivně informovat, jak nadřízenému poskytnout zpětnou vazbu.
Dodavatel provádí veškeré řídící, organizační a výkonné činnosti, které vedou k plnění všech sjednaných služeb, vyplývajících ze smlouvy o úrovni služeb (SLA – service level agreement).
Lehce se přizpůsobí překážkám, k tomu je dobrý např. systém předtištěných lístků. Tento systém usnadňuje zákazníkům najít cestu ke správné přepážce a zaměstnanci nemusí klienta ústně směrovat.
Veškeré servisní činnosti v předepsaných periodách uvedených v ČSN 27 4002 a ČSN 27 4007 pro výtahy.
Obsah semináře: jak efektivně komunikovat a spolupracovat v týmu, co se očekává od týmového vedoucího a co se očekává od člena týmu, jak vést a řídit týmové porady a efektivně využívat pravidla týmového vedení, dovednosti přípravy, organizace a hodno…
Klíčový režim v celém objektu, zejména s ohledem na zajištění protipožární bezpečnosti, kontrola uzamčení příslušných vstupů v rozsahu služby Řízení systémů pro provoz a údržbu budovy - trvalého dispečinku.