Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Prověřování HW a SW infrastruktury. Prověřování a správa licencování. Zhodnocení nákupního procesu IT technologií a služeb.
Kompletní evidence informací o zákaznících. Evidence obchodních příležitostí a svázaných procesů. Plánování a evidence činností.
Možnost využití čárových kódů. Interaktivní emailové zasílání informací uživatelům při změnách v databázi jejich dokumentace.
Propojení na mzdové personální a stravovací systémy. Plánování směn zaměstnanců. Zajištění aktuálnosti dle aktuálních právních standardů
Systém DRF je webově orientovanou aplikací, jejímž smyslem je umožnit Vám jednoduše, rychle a efektivně spravovat portfolio Vašich pohledávek.
Jednotlivé faktury můžeme přijímat ihned po jejich vystavení a na základě požadavků klienta postupujeme v její správě a následném vymáhání.
Podpora hotovostních transakcí prostřednictvím modulů pokladna, trezor, směnárna. Možnost centralizovaného provozu na více pobočkách.
Plně automatické zpracování strukturovaných zpráv dle standardu ČBA č. 17. Automatické zpracování ostatních strukturovaných zpráv ve formátu xls, xlsx a csv.
Systém kontroluje všechny Vámi zadané klienty a pokud se objeví v insolvenčním rejstříku, tak Vás do 15 minut informujeme e-mailem, zároveň informujeme o změnách v již zahájeném insolvenčním řízení.
Unikátní webová aplikace umožňující sledování Vámi zadaných parcel, budov, jednotek nebo listů vlastnictví v Katastru nemovitostí ve Vámi zadaných intervalech.
Vyhledávání „rizikovějších záznamů“ z popisné části OVELu (např. exekuce, snížení základního kapitálu, změna majitelů, prodej obchodního podílu apod.).
Automatické provazování FO/PO zavedených v evidence subjektů přes vlastníky, statutární nebo kontrolní orgány, možnost nastavení hloubky dohledávání vazeb.
Tato komplexní služba patří mezi nejoptimálnější způsoby výběru pracovníků. V naprosté většině zakázek využíváme jako optimalizační metodu komplexní psychodiagnostiku (v trvání cca 4 hodin).