Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Navázání kontaktu a následné vytvoření vztahu mezi obchodním zástupcem a zákazníkem není zdaleka jednoduchou záležitostí.
Nezáleží na tom co chcete postavit. Je to na vás, hrad, tunel, garáž nebo obranná věž.
Každá firma, která již delší dobu vyvíjí svoji činnost, po čase pocítí potřebu vzdělávat své zaměstnance nejen externími lektory, ale i odbornými experty zevnitř firmy.
Vztahy nám pomáhají komunikovat. Schopnost vyvíjet vztah s někým daleko přesahuje slova, která při rozhovoru používáme.
V době, kdy jsou na trhu tisíce firem, je potřeba se odlišit, a tím se snažit zapsat se do povědomí zákazníků.
Firemní kulturu má každá firma, jde o to, jaká je. Jde totiž o souhrn toho, jak se většina pracovníků firmy drží nejen psaných, ale zejména nepsaných pravidel, která mají svůj původ v myšlení lidí.