Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Uzavírání smluv o nájmu bytu s osobami určenými vlastníkem, uzavírání smluv o nájmu nebytových prostor dle dispozic vlastníka.
Zabezpečíme celou vaší počítačovou sít proti virům a nasadíme vhodné antivirové řešení. Při pravidelných návštěvách budeme sledovat stav a aktualizaci celého antivirového systému. Odstranění virové nákazy a obnovení dat mohou několikanásobně přesáhno…
Technická správa, údržba a pohotovost je soubor kvalifikovaných zaměstnanců, který se věnuje fyzicky chodu technologických zařízení budov na Vašich objektech. Dále fyzickému provádění revizí a odborných prohlídek, běžné údržbě objektů, strojů, vybav…
Tato služba je určena pro majitele objektů, nebo pro firmy, které na daných objektech řídí Property management a nechtějí řešit provozní starosti objektů. Facility manažer je osoba, která v ideální kombinaci s property manažerem objektů.
Přesné a vysoce produktivní skládání, skládá i inkoustová média a světlotiskové kopie, kompaktní řešení ketré vystačí s pouhými čtyřmi čtverečními metry, vyniká velmi nízkou hladinu hluku.
Zahrnují: komunikaci s cílovou skupinou zákazníků (využití interních/externích databází), odchozí telefonní hovory, e-maily, faxy, dopisy, SMS. Naše služby můžete využít např. při verifikaci a doplnění databází, při prodejních hovorech/přímý prodej, …
Velkoformátové skenery s vysokou kvalitu výstupu, pro rychlé a vysoce kvalitní výsledky, vysoká kvalita v barvě i monochromu, snadno dosažutelné profesionální výstupy, všestranně použitelné pro rozmanité aplikace.
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).