Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Analýza silných a slabých stránek organizace a příložitostí a hrozeb, kterým je vystavena.
V jednodenním kurzu proškolíme vaše zaměstnance a naučíme je správně psát dokumentaci. Jednou pro vždy vás tak zbavíme strachu o firemní know-how při odchodu vašich klíčových zaměstnanců.
Poučili jste se z chyb studentů v minulém roce, kteří u nové státní maturity neuspěli? Chcete se na maturity z němčiny a angličtiny řádně připravit? Tak se zapište k nám do kurzu! Cizí jazyk vám rozšíří možnosti při cestování, při poznávání nových …
V průběhu kurzu si student procvičí veškeré jazykové dovednosti: konverzaci, poslech, čtení, psaní jakož i základní gramatická pravidla, která mu pomůžou zvládnout každodenní situace při písemné i ústní komunikaci s rodilými mluvčími doma i v zahrani…
Standardní jazykové kurzy pro širokou veřejnost jsou zaměřené především na zvládnutí všech základních aspektů jazyka jako je mluvení, poslech, čtení a psaní. Jejich hlavním cílem je však především odstranění strachu z mluvení pomocí konverzace, zdoko…
Reklamní proužky, tzv. bannery, jsou dnes velice oblíbenou a rozšířenou formou reklamních sdělení na internetových stránkách. Jedná se o obdobu reklam v klasických tištěných periodikách. Bannery můžete vidět na všech zpravodajských serverech a portál…
Kvalitní dokumenty se neobejdou bez jazykové čistoty. Správně napsaný, upravený a bezchybný text významně pomáhá prezentovat firmu, prodávat výrobky a služby či oslovit potencionálního klienta.
Firma Aluplast společně s firmou Basf ® vyvinuli v roce 2008 zcela nový typ plastu, tyto nová plastová okna jsou energeticky účinnější a úspornější.
Slovy vyjadřujeme své pocity, tužby, zklamání, potřeby. Ani webové prezentace nebo obchodní dopisy se bez slov neobejdou. Zákazník hledá na vašich stránkách především textové informace, a to v jasně strukturované podobě.
Potřebujete dokumentaci? Důležitost a užitečnost dokumentace se často podceňuje. Dokumentace psaná bez cíle je bez užitku. Naučte zákazníky Vaše výrobky používat, ukažte jim jejich přednosti a tím je skutečně zpopularizujte a prodejte.