Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Komunikační strategie je nedílnou součástí naší práce. Ať již prezentujeme určitý výrobek, vymýšlíme event, kongres či firemní akci. Hledat (a najít) komunikační cestu ke klientovi či zákazníkovi je základem úspěchu…na tom se, doufám, shodneme.
Zpracování dopravních koncepcí patří mezi naše tradiční oblasti činnosti a logicky je provázáno s dopravním modelováním i projektovou přípravou investic do dopravní infrastruktury. Dopravní strategie může pokrývat všechny druhy dopravy, nebo podrobně…
Kvalitně navržená a realizovaná internetová strategie znatelně zvyšuje nejen počet přístupů na www stránky, ale také množství realizovaných zakázek prostřednictvím www stránek a v neposlední řadě povědomí o značce. Důkladná a kvalitní analýza je prvn…
Strategie budování zpětných odkazů představuje plán kontinuálního získávání relevantních a kvalitních zpětných odkazů a rozkryje Vám Vaši stávající situaci z hlediska jejich množství a kvality.
Sociální média jako Facebook, Twitter, YouTube, Flickr atd. jsou čím dále významnější součástí moderní komunikační strategie.
Nabízíme tvorbu komunikačních strategií, tvorbu image a produktové komunikace, rebranding značek a produktů, tvorbu strategie interní komunikace.
Vytvoříme Vám online obchodní strategii na internetu, která přiláká návštěvníka, chytí ho a udělá z něho vašeho klienta. Děláme webové stránky, e-shopy, mobilní weby a další zakázkové aplikace
Obsah semináře: jak přesvědčit tým k zavedení změny, určení stylu chování a jednání u Vás i Vašeho investora, jak vybrat vhodnou strategii komunikace, jak jednat s lidmi tak, jak chtějí, aby se s nimi jednalo, atd.
Projekty interní komunikace při firemních aktivitách, které jsou spojené s přesuny pracovníků, propouštěním, zásadními změnami. Vytvoření komunikačního plánu, příprava scénářů, interních moderátorů pro tento program.
Rozbor výhod a nevýhod prodejních argumentů jednotlivých produktů, služeb a celé firmy
“Být na internetu” neznamená mít internetové stánky. Aby váš web dobře fungoval a přinášel výsledky, je nutné definovat vaše potřeby, cíle a navrhnout cesty, jak k nim nejsnáze dojít.
Náš tým odborníků navrhuje a vyvíjí specializované informační systémy. Pomáháme zákazníkům najít optimálni řešení podporující jeho obchod i vnitropodnikové procesy tak, aby celkově zapadalo do jeho IT strategie.