Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Dveřní křídlo je vyrobeno z jemného pozinkovaného plechu, tloušťka křídla je 40 mm, vyplněno voštinou s třístrannou polodrážkou. Vnitřní dveře lze dodat jako komplet (včetně zárubně) nebo pouze jako dveřní křídlo.
Tloušťka křídla 40mm, 3-stranná polodrážka, pozinkovaný plech o tloušťce 0,88mm, 2ks bezpečnostních čepů a spodní náběžné těsnění.
Rám vrat je u typu Novoferm K tvořen uzavřenou třístrannou zárubní z pozinkovaného plechu.
Se vyrábí z pozinkovaného plechu tlouštky 1,0mm, tloušťka křídla je 52 mm, na straně pantů je umístěn bezpečnostní čep (u N2/50), resp. 2 bezpečnostní čepy (u N22/50 na každém křídle).
Se vyrábí jako požární dveře a dvířka z pozinkovaného plechu tlouštky 0,88 mm, na straně pantů je umístěn 2x bezpečnostní čep, dvoustranná polodrážka pro levo-pravé použití, tepelná izolace minerální vlnou.
Stavebnicové velkogaráže, sklady, haly jsou sestavovány z modulů, garážová vrata u velkogaráží jsou sekční - izolovaná, s možností prosklení a dálkového ovládání.
Je vyrobeno z pozinkovaného plechu o tloušťce 1,0 mm. Tloušťka křídla je 40 mm. Na straně pantů jsou 2 bezpečnostní čepy, v horní části křídla je vnitřní výztuž pro samozavírač, 3-stranná nebo 4-stranná polodrážka.
Krytá stání pro dopravní stroje a vozidla, krytá stání pro jízdní kola, zakrytí dopravních mostů a dopravníků.
Inspekční kryt s odnímatelným dílem,kryjícím inspekční otvor. Uchycení nerezovými rychloupínači. Vybaven madly pro snadnou manipulaci.
Zakrytování standardních pásových dopravníků a dopravních mostů dle našich návodů a doporučení je bezproblémové.
Kvalitní materiály a promyšlená konstrukce, rychlá a jednoduchá modulární stavba, mnoho typů, variant a provedení.
Masivní stavebnicový systém z vícenásobně antikorozně ošetřených žárově pozinkovaných ocelových profilů je snadno sestavitelný svépomocí dle návodu. Kvalitní podlaha a zabezpečení vstupu proti vypáčení.
Všechny součástky s ozubením jsou vyrobeny ze speciální legované oceli, jsou velmi přesně soustruženy, broušeny a leštěny.Broušení a hlazení všech ploch ozubených kol zajišťuje v provozu motoru jeho dokonalý hladký chod, minimální ohřev,nízké opotřeb…