Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Toto není naše pozornost. Každý majitel firmy, při zadávání webové prezentace by si měl ujasnit a uvědomit, jak chce být vidět na Internetu. Preferovat 3 až 5 výrazů a těmi vždy obohacovat svůj web.
Vašim stránkám a to každé zvlášť přidělím název takový, podle kterého chcete být hledaní na webu.
Letáky, plakáty a podobné tiskoviny není třeba příliš představovat. Při tvorbě letákové kampaně ale je dobré všímat si tiskovin, které využívá konkurence a ostatní firmy v oblasti, kde chcete působit.
Vaše stránky prověříme nástrojem validator.w3.org a odstraníme špatné tagy a chyby ve zdrojovém kódu.
Držte se svého stylu. Vše co se Vám líbí nemůže nikdy vyjít z módy. Barvy volte tak, aby jste se cítili příjemně, nezapomeňte, že v obývacím pokoji trávíte většinu volného času.
Čím více inzertních serverů má zápis s odkazem na vaše stránky, tím lépe se indexuje doména a pak se také lépe zopbrazuje ve vyhledávačích.
Prodáváme komínové systémy, komínové výrobky a prvky nesystémové, doplňky, kamna, venkovní krby a doplňky.
Výměnný odkaz musí mít váhu, aby byl přínosem pro webovou prezentaci. Musí to být doména dobře hledatelná a váš odkaz na stránce navštěvované.
Provádíme osobně. Zhodnotíme zaměření firmy a tak vybereme katalogy, které firmě přinesou větší návštěvnost stránek a lepší dohledatelnost webové prezentace.
Vytvoříme vám váš web, možnost vlastní tvorby webu, vlastní návrh a rozvržení webu.
Vytvoříme dle vašich požadavků, vlastní vytvoření celého webu, grafika dle vašich návrhů, vlastní tvorba vzhledu webu a rozvržení, možnost editace (textů, fotografií), možnost úpravy barvy vzhledu webu, menu.
Propagační materiály využívá dnes snad každá firma. Důvodem je fakt, že svému zákazníkovi můžete těmito materiály velmi usnadnit komunikaci mezi ním a Vaší firmou.