Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Náležitosti obchodní smlouvy, rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy, znalost trhu, znalost zákazníka, sjednání obchodní schůzky, řízení obchodní schůzky, uzavření obchodu, řešení námitek, vyjednávání.
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka, zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazník…
Dohlížet na činnosti směřované k údržbě a zdokonalení efektivity kanceláří, účastnit se auditů a šetření, rozpoznávat změny v pracovní praxi, které nastávají vlivem příchodu nové technologie.
Popisovat zařízení používaná v moderních komunikačních systémech,hodnotit, co jejich pracovní týmy mohou získat využitím počítačů a moderních komunikačních systémů,vést své týmy k co nejefektivnějšímu využití daného vybavení.
Stanovovat a aktualizovat pracovní cíle pro jednotlivce,rozhodovat o pracovních metodách,plánovat činnosti jednotlivců vedoucí k cíli.
Rozumět faktorům, které ovlivňují hladinu mezd,vysvětlovat, jak fungují hlavní typy systémů odměňování v podniku,hodnotit efekty lišících se typů systémů podle postoje zaměstnanců, morálky a motivace.
Analýza dosavadní obchodní práce s obchodníky.Vzdělávání obchodníků v ekonomice pro neekonomy.Hodnocení zaměstnanců obchodu osvědčenými metodami a formami práce (behaviorální pohovor).
Rozumět funkci peněz při obchodování,vidět, jak vlastní práce i práce ostatních přispívá k finančním výsledkům organizace,identifikovat hlavní oblasti nákladů, udržovat vědomí významu nákladů.
Dávat plánované instrukce, které mají přesný význam,sledovat výsledky za účelem ujištění se, že práce byla vykonána a přístup týmu je dobrý, rozhodovat, kdy je třeba písemných instrukcí.
Analýza dosavadní obchodní práce s nákupem.Hodnocení zaměstnanců nákupu osvědčenými metodami a formami práce (behaviorální pohovor).Příprava metodické a nákupně právní vedení nákupní činnosti.Provádí vzdělávání a výcvik zaměstnanců nákupu.
Kryolipolýza -liposukce zmražením tukové vrstvy, trvalé, nebolestivé ošetření, Bodyter-elektrostimulace s infračerveným teplem, zpevnění svalů, redukce podkožního tuku a celulitidy, EIR capsule - zeštíhlující a omlazující procedura, Corpo- počítačem…
Ukázky témat vzdělávání, která pro Vás provedeme: - Analýza firmy - Analýza okolí - Analýza zákazník - Marketingové cíle - Marketingová strategie - Produkty a služby - Distribuce - Cenová politika - Marketingové aktivity - komunikační mix -…
Připravit kulturu firmy,chápat a prosazovat kulturu firmy,udržovat a zlepšovat provoz v souladu s požadavky kvality, funkční specifikace a pracovních vztahů zaměstnanců.
Chápat význam a zásady řízení nákladů,identifikovat hlavní oblasti nákladů,rozumět tomu, jak dosáhnout cílových nákladů pro kontrolu,kontrolovat náklady, vyhledávat možnosti úspor.