Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Vstupenkový systém je určen pro zpoplatněný vstup do sportovních (bazény, lyžařské areály, fit centra) a zábavních areálů (multikina). Může být modulem parkovacích systémů pro sdružení a výběr plateb za čerpání různých služeb v areálech, včetně možno…
Je speciální edicí, která je určena pro prodejce automobilů. Hlavní předností tohoto řešení je těsná integrace na DMS (Dealer Management System). V CRM se tak mohou zobrazovat všechny důležité informace o vozidlech, která má zákazník zakoupena nebo o…
ČSN EN ISO 9001:2009, QMS - oblast řízení kvality • ČSN EN ISO 14001:2005, EMS - oblast ochrany životního prostředí • ČSN OHSAS ISO 180001:2008, OHSAS - oblast systému bezpečnosti práce • ISO/TS 16949:2002, oblast řízení kvality v automobilovém…
Oasis je moderní bezdrátový systém určený k ochraně domů. Hodí se jak pro obytné prostory, tak i obchody, kanceláře, sklady dílny apod.
Systém se skládá ze samoregulačního topného kabelu T2Red (15 W/m) a drážkovaných izolačních desek T2Reflecta z polystyrénu vysoké hustoty, které minimalizují tepelné ztráty.
Jde o systém pro řízení nejmenších aplikací. Základem jsou moduly se vstupy a výstupy, sériovými linkami a napájením, do kterých se vkládají řídicí moduly.
Systém nabízí plnou funkcionalitu pro lokální počítače obsluhy a dispečinkům, ale také umožňuje publikovat stejné informace kterémukoliv internetovému prohlížeči pomocí mnohokrát oceněným internetovým technologiím.
Platební a věrnostní systém BIS je určen k provádění bezpečných platebních transakcí pomocí elektronického platebního terminálu za použití bezkontaktních čipových karet. Je vhodný pro obchodní organizace s rozsáhlou sítí maloobchodních prodejen.
CRM Leonardo Call Centrum je profesionální nástroj pro obsluhu a řízení vztahu se zákazníky, ať už jako doprovodný systém komunikující s existujícími CRM systémy zákazníka, nebo samostatný informační systém, který pokrývá veškeré funkce Call Centra.
Informační systém QI vám pomůže bezproblémově kooperovat s ostatními subsystémy. Zároveň QI spolehlivě zvládne každodenní zpracování obrovského množství dat, velké množství administrativy a podporuje veškeré interní procesy v podniku.