Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Zkopírovat existující ceník, upravit, uložit a zadat jeho platnost. Tento proces jsme maximálně zjednodušili. Ceníky lze tvořit jak pro skupiny odběratelů, nebo se sezónní platností. K produktům lze dohledat vhodné dodavatele dle poměru termín dodání…
Podle požadavku zákazníka je možno dodat komponenty k požární vodě (skříň nástěnného hydrantu, požární proudnice, požární ventil, tlaková spojka, víčko, klíč atd.). Na základě poptávky zpracujeme individuální nabídku.
Dávkovací věž pro plnění nádrží strojů z 200 lt balení koncentrátu.
Kamerový systém je možné použít pro vyhledávání komponentů na běžícím dopravníku. Ve spojení s manipulátorem lze díly z pásu snímat a orientovaně odkládat pro další technologické operace. Pokud se díly překrývají, kamera to identifikuje, a manipuláto…
Společnosti zabývající se výkupem vyžadují od ERP řešení řadu specializovaných funkcionalit. Při výkupu se provádí řada, na sebe navazujících činností - jako vážení, druhová klasifikace, ocenění, apod. K usnadnění vaší práce jsou v QI již přednastave…
Tato aplikace je určena pro sledování vjezdů a výjezdů vozidel spojené s ovládáním závory či automatických vrat, případně provoz parkoviště. Vjezdy a výjezdy lze povolit na základě identifikace kartou řidiče nebo vozidla na snímacím stojanu, umístěné…
Poskytuje základní funkce pro plánování jednání, schůzek a úkolů, tak jak je to obvyklé u podobných systémů pro organizaci času. Záznamy lze snadno provázat s obchodními kontakty, sdružovat je v rámci dlouhodobých obchodních případů, případně delegov…
Hodnocení zaměstnanců je jednou ze základních personálních činností každého odpovědného vedoucího zaměstnance a je považováno za nástroj k dosahování plánovaných cílů.
Všechny normy, podle kterých se systémy zavádí a následně certifikují, mají řadu společných rysů, nabízí se tedy možnost systémy vzájemně propojit. Integrace může být jak v rovině organizační, tak v rovině dokumentační, kontrolní, apod.
Obchodní případ spojuje veškerou související komunikaci (emaily, záznamy o schůzkách, úkoly a telefonáty), napomůže odhadnout tržby, zaznamenává informace o termínech, slevách a smluvních podmínkách, ale také o aktivitě konkurence.
Sledování celé obchodní procedury od prvotní poptávky, přes výměnu variant nabídek až po finální fakturování zajištěné objednávky. Nabízí se propojení s modulem Katalog, přiložení související dokumentace, automatické připojení emailové, telefonické a…