Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Sledujeme grantové výzvy, upozorníme Vás o možnosti zvážit žádost o finanční podporu, zpracování projektu tak, aby splňoval formální i obsahové požadavky a co nejlépe vyhovoval hodnoceným kritériím, podporu při následné realizaci projektu.
Program outplacementu pomáhá řešit složitou situaci při propouštění zaměstnanců, jak propouštěným tak i manažerům zaměstnavatele.
Zahrnuje evidenci zaměstnanců, přijímání, propouštění, přihlášení, odhlášení (zdrav a soc. poj.), spolupráci s úřady práce, přípravu podkladů pro zpracování mezd, školení a vzdělávání požadované legislativou.
Podnikovou - firemní kulturu reprezentují především řadoví zaměstnanci a manažeři. Jedná se o soubor norem a zvyklostí, které všichni dodržují. Opět by to měl být řízený proces, už počínaje výběrem zaměstnanců a procesem jeho adaptace ve firmě.
Budování a rozvoj pracovních vztahů je určující a podpůrnou činností pro dosažení cílů a vize firmy, společnosti nebo organizace (dále jen firma).
Nejste-li přesvědčeni o výjimečnosti našeho software ani po navštívení a prostudování těchto stránek, můžeme se s Vámi domluvit na prezentaci programu.
Identifikace potřeby vzdělávání a rozvoje zaměstnanců je významným předpokladem pro optimální odvádění pracovního výkonu a neustálé zlepšování pracovního výkonu.
K naplnění vize a předmětu činnosti firmy nebo společnosti, je třeba mít kromě výrobních technologií, budov a finančních zdrojů, také odpovídající lidské zdroje. Tento proces dává informace: - o kvalitě výkonu práce stávajících zaměstnanců - k r…
Jen s motivovanými zaměstnanci, kteří mají stanoven plán kariérního růstu, lze dosáhnout úspěchů a stability firmy nebo společnosti.
Nabízíme konstrukční práce elektro v oboru průmyslové automatizace jednoúčelových strojů. Pro tvorbu výkresové dokumentace používáme systém EPLAN Electric P8 v. 2.5 s nadstavbou Pro Panel pro 3D projektování rozvaděčů. Zároveň nabízíme i programování…
Řekneme-li to stručně, benefity jsou odměny za pracovní úsilí zaměstnanců, poskytované zaměstnavatelem navíc k jejich pravidelné mzdě.
Provozní služby v sobě zahrnují: linka technické podpory - hotline, callback - zpětné volání zákazníkům, vývoj nových funkcí, udržování aktuální verze - doživotní upgrade, udržování systémové kompatibility, možnost dálkové podpory, garance reakční do…
Linka technické podpory - technici na telefonu, kteří Vám poradí s uživatelskými i systémovými dotazy (instalace/přeinstalace, obnovování záloh, tvorba tiskových sestav, rady přerůstající do školení a další služby podobného charakteru).