Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Centrální panel programu CRM zobrazuje bleskově a přehledně základní údaje o společnosti jako jsou přehledy došlých objednávek, obchodních případů, vystavených faktur atd.
Včetně montáže a dodávky do galerií, výstavních síní, RD, administrativních budov, atd.
Zkopírovat existující ceník, upravit, uložit a zadat jeho platnost. Tento proces jsme maximálně zjednodušili. Ceníky lze tvořit jak pro skupiny odběratelů, nebo se sezónní platností. K produktům lze dohledat vhodné dodavatele dle poměru termín dodání…
Jedná se o stěžejní službu, která je poskytována již od počátku, tedy v průběhu předimplementace, implementace a pak následně vždy v průběhu rutinního provozu, když vznikne požadavek ze strany uživatele.
Hodnocení zaměstnanců je jednou ze základních personálních činností každého odpovědného vedoucího zaměstnance a je považováno za nástroj k dosahování plánovaných cílů.
Poskytuje základní funkce pro plánování jednání, schůzek a úkolů, tak jak je to obvyklé u podobných systémů pro organizaci času. Záznamy lze snadno provázat s obchodními kontakty, sdružovat je v rámci dlouhodobých obchodních případů, případně delegov…
Řeší od začátku do konce celý proces záručního respektive pozáručního servisního řízení, od příjmu, popisu závady, způsobu doručení do servisu, požadavků zákazníka na řešení, kompletnost zařízení a záznam dalších informací obvyklých při příjmu věci d…
Sledování celé obchodní procedury od prvotní poptávky, přes výměnu variant nabídek až po finální fakturování zajištěné objednávky. Nabízí se propojení s modulem Katalog, přiložení související dokumentace, automatické připojení emailové, telefonické a…
Vytvoření uživatelských účtů, vytvoření sdílených prostředků, nastavení přístupových práv, login script, konfigurace dalších síťových služeb (http, ftp), DNS, DHCP.
Plánovat a řídit projekty tak, aby se navzájem neohrožovaly přetěžováním klíčových zdrojů a vzájemně se podporovaly, znamená zavést jednotný systém plánování a řízení projektů - projektovou kancelář.