Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Reklama ve vyhledávačích je jedním z nejefektivnějších způsobů propagace na internetu. Umožňuje velmi přesné cílení pomocí předem vybraných klíčových slov a nabízí tak uživatelům přesně to, co v daný okamžik na internetu hledají.
Vyhledávače (např. Google.com, Seznam.cz nebo Bing.com) jsou jednou z nejběžnějších cest, jak na internetu uživatelé vyhledávají potřebné informace. Pozice webu ve výsledcích vyhledávání je tedy jedním z nejdůležitějších faktorů, jenž ovlivní jeho ná…
Hodnocení rizik a problematických oblastí a jejich promítnutí v procesu nabídkového řízení s použitím vlastních nastavitelných plánů činností a procesů.
Design webu je, spolu s promyšlenou strukturou a kvalitním obsahem, jedním z rozhodujících faktorů pro váš úspěch na internetu. Pokud se vašim zákazníkům a partnerům bude web líbit a budou se na něm cítit dobře, vaše služby či produkt si objednají …
“Být na internetu” neznamená mít internetové stánky. Aby váš web dobře fungoval a přinášel výsledky, je nutné definovat vaše potřeby, cíle a navrhnout cesty, jak k nim nejsnáze dojít.
Podrobnou analýzou použitelnosti zjistíme, zda-li je váš web pro uživatele přehledný a srozumitelný a zda-li na něm vždy najdou, co hledají. Navrhneme také způsoby, jak stávající web upravit tak, aby byl co nejvýkonnější a přinášel vám vyšší zisk.