Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Získání nových zákazníků a udržení stávajících skupin zákazníků, zlepšení interních procesů a docílení efektivity, posílený výkon při uvádění nových produktů, automatizace marketingových aktivit, vyšší úroveň služeb zákazníkům.
Máme dlouholeté zkušenosti s vývojem a provozem intranetů či extranetů. Naši specialisté dokáží analyzovat vaše potřeby a navrhnout takové řešené, které bude přesně odpovídat vašich požadavkům.
Pokud jste plně spokojeni s grafickou podobou webových stránek, ale web přesto nepřináší obchodní výsledky, web nedosahuje očekávané návštěvnosti a zákazníci na webových stránkách tráví velmi málo času, je vhodné přikročit k analýze validity kódu str…
Společnost přináší nejmodernější technologie k vylepšování ziskovosti, růstu a konkurenčních výhod pro maloobchodníky, jimž poskytujeme služby. Náš úspěch se řídí naším závazkem poskytovat nejkvalitnější software, služby a hardwarové produkty v odvět…
Zaznamenává závazky z různých zdrojů a sleduje plnění na základě schválených rozpočtů. Příjemci peněz i ti, kteří přidělení schvalují, tak mají v průběhu rozhodování jasný přehled o finančních tocích. Vysoce transparentní a spolehlivé řízení finanční…
Je plně integrovaný systém na řízení vztahů se zákazníky. Umožňuje lehko vytvářet a udržovat jasný přehled o zákaznících.
Při stavbě budov v nejmodernějším provedení bývá častým přáním využít zajímavých stropních elementů, aniž bychom se museli vzdát příjemného klimatu.
Je efektivním řešením pro management výdajů zaměstnanců. Spravování výdajů urychluje proces zadávání a a utorizace.
Ucelené řízení skladu, evidence zásob, definice skladovacích míst, šarží a balení, řízení úkonů a vytížení, interaktivní řízení jednotlivých činností a spotřeby – operací výdeje – v reálném čase.
Tento reportovací nástroj patří do kategorie Office Business Application (OBA), který uživatelům pomáhá vytvářet vlastní sofistikované reporty a analýzy bez potřeby programování.
Systém většinou obsahuje nejen adresní údaje o zákazníkovi, ale i historii jeho komunikace s firmou, příp. evidence/vyřizování jeho požadavků.
Nejnovějším trendem v těchto nouzových systémech je dynamické únikové osvětlení.
Komplexní podpora karet Kanban pomáhá zajišťovat cíle v oblasti zeštíhlování výroby. Základ značných vylepšení produktivity a snižování nákladů v celém podniku prostřednictvím komplexního řízení kvality.